Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@05:54:36 GMT

اعلام آمادگی ایران و روسیه برای سرمایه گذاری مشترک

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۱۴۹

اعلام آمادگی ایران و روسیه برای سرمایه گذاری مشترک

 

به گزارش تابناک به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ولادیمیر تراکناسچی، رئیس آکادمی کشاورزی وابسته به وزارت کشاورزی روسیه امروز جمعه در دیدار با کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی ایران از این مرکز علمی کشاورزی در مسکو، خواستار انعقاد قرارداد همکاری یا دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی ایران شد.

وی افزود: ما خواستار انعقاد قرارداد همکاری بین ایران و روسیه در زمینه‌های علمی به خصوص کشاورزی برای صدها سال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکناسچی با بیان اینکه صدها مؤسسه آموزشی در روسیه در زمینه فعالیت‌های تحقیقاتی کشاورزی فعالیت دارند، تصریح کرد: ایجاد زمینه همکاری با ایران می‌تواند منجر به بهبود فعالیت‌های مثمر ثمر شود. سفر هیئت کشاورزی ایران می‌تواند زمینه ساز این همکاری‌ها شود.

کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی کشورمان نیز در این دیدار، گفت: جهاد کشاورزی ایران یک تفاهم‌نامه با مؤسسه آموزشی کشاورزی سن پترزبورگ دارد و برای انعقاد همکاری با این دانشگاه نیز آمادگی داریم و زمینه برای انعقاد یک قرارداد همکاری کاملاً فراهم است. زمینه‌های پژوهشی و علمی بین ایران و روسیه وجود دارد و مهم شروع کار است که امیدواریم در این سفر زمینه آن فراهم شود.

وزیر جهاد کشاورزی به مؤسسات پژوهشی و علمی ایران اشاره کرد و گفت: مؤسسات تحقیقاتی ایران قدمت زیادی در فعالیت‌های علمی دارند.

هیئت ایرانی همچنین از واحدهای تحقیقاتی و فناوری و همچنین موزه خاک این دانشگاه بازدید کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روسیه ایران انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس