Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با بیان اینکه قدرت انسان به قدرت جسم نیست بلکه به قدرت روحی است که با رعایت تقوا تقویت می‌شود، اظهار داشت: مسؤولان نظام برای رفع مشکلات مردم و حرکت در مسیر مدیریت کشور نیاز به توان روحی دارند تا در مسیر انقلاب به خوبی و با کمال صحت حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه کسانی که با تزریق یأس و ناامیدی مانع  شرکت مردم در انتخابات می‌شوند دلسوز مردم نیستند، گفت: افرادی که تصمیم دارند از خطوط قرمز انقلاب که خون سرخ شهیدان است عبور کنند که خدشه به انتخابات بزنند از جمله فتنه‌گران هستند، مردم حرکت خواهند کرد که به آن حیواناتی که بخواهند چموشی کنند ضربه خواهند  زد، مردم به این آسانی انقلاب را به دست نیاوردند که بگذارند انقلاب از دست برود.

وی تصریح کرد: افرادی مدام به دنبال تضعیف شورای نگهبان هستند اما آن چه که لازم بود شورای  نگهبان انجام داد و کاندیداها مورد تأیید هستند، به گفته مقام معظم رهبری افرادی که به عنوان انتقام جویی تصمیم دارند ورود پیدا کنند بدانند که خدای باری تعالی نخواهد بخشید، مردم آگاه به نظام هستند، مدیریت‌های ضعیف و ناکارآمد باعث شده است که مردم از شرکت در انتخابات ناامید شوند که یقین دارم حرکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر خواهد شد.

اسکندری افزود: مردم به مناظره و عملکرد نامزدها دقت کنند، نامزدها کارشناسی شده و بر اساس ظرفیت کشور سخن گویند و در چارچوب قانون حرکت کنند، در مناظره‌ انتخابات سال‌های گذشته رعایت ادب نمی‌شد، در مناظره باید ادب، اخلاق، دین مداری و روی حد و حدود سخن گفتن‌ها رعایت شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه در انتخابات پیش رو دشمن باید ناامید شود، مردم باید امیدوار شوند، افزود: اثر انتخابات یک روزه نیست اثر انتخابات سال‌های متوالی پا برجا است، اگر دولت در ریل انقلاب حرکت کند از آثارش مردم سال‌ها استفاده خواهند کرد که آثار مخرب نیز از دیده مردم پنهان نخواهد بود.

وی ادامه داد: اثر رأی مردم فقط انتخاب یک دولت نیست، اثر رأی در مباحث دیپلماسی، بین‌المللی و در قدرت نظام و انقلاب دیده می‌شود، باید روشنگری کنیم تا مردم در  صحنه انتخابات شرکت کنند، رزمندگان با لب تشنه جان دادند تا خاک میهن در اختیار دشمن قرار نگیرد این انقلاب متصل به انقلاب مهدی موعود است پس نگذارید دشمنان خشنود شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات امام جمعه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است