Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تیراندازی با کمان مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات انتخابی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیم تیراندازی با کمان کشورمان صبح امروز با حضور بیش از 140 کماندار در سایت آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کمانداران برتر کشورمان به شرح زیر است:   کامپوند نوجوانان دختر: 1- ساغر قاسمی از یزد 2- شکیبا جلالی از  زنجان 3- ریحانه طالبی از تهران 4- هلیا یوسفی از تهران 5- یسرا پرموته از هرمزگان 6- نرگس عادل از البرز   کامپوند نوجوانان پسر: 1- ابوالفضل سلطانی‌نژاد از کرمان 2- علیرضا حاجیان از مازندران 3- سپهر بابایی از تهران 4- امیررضا عزیزی از زنجان 5- نیما عطایی از همدان 6- عرشیت خرمشاهی از تهران   کامپوند جوانان دختر: 1- بیتا عاشق‌زاده از آذربایجان شرقی 2- ساغر حلوائی از زنجان 3- فاطمه یعقوبی از مازندران 4- مهسا معمارزاده از خراسان رضوی 5- الهام حسینی از بوشهر 6- فرین سلمانی‌وند از آذربایجان شرقی   کامپوند جوانان پسر: 1-امیرمحمد قربان‌زاده از مازندران 2- امیرحسین مافی از البرز 3- پارسا زمانی نژاد از البرز 4- پارسا احمدخانی از زنجان 5- آرین رضایی از تهران 6- محمدپارسا رحیمی از تهران   ریکرو نوجوانان دختر: 1-یگانه علی‌محمدی از چهارمحال و بختیاری 2- یسنا پورماهی از کیش 3- روشا منتظر شهری از کیش 4- ستایش روشنی از چهارمحال و بختیاری 5- آرمینا کاظم‌زاده از مازندران 6- گیلدا گلیزاد از آذربایجان شرقی   ریکرو نوجوانان پسر: 1- ارشک فاضل از اصفهان 2- نیما نادری از آذربایجان شرقی 3- محمدحسین گلشنی از تهران 4- هادی روشن از آذربایجان شرقی 5- علیرضا مهری از آذربایجان شرقی 6- بردیا شاکری از آذربایجان شرقی   ریکرو جوانان دختر: 1- آرزو عسگری از تهران 2- حوریه حاجی‌حسینی از اصفهان 3- نازنین سلیمانیان از چهارمحال  و بختیاری 4- تینا بهنام نیا از اصفهان 5- کیانا فرزان از البرز 6- تکتم علیلو از تهران   ریکرو جوانان پسر: 1- پرهام شبانکاره از کیش 2- امیر یزدانی از اصفهان 3- علی رسولی از چهارمحال و بختیاری 4- الیار فریدونی از کیش 5- امین منصوری از آذربایجان شرقی 6- مبین رم‌یار از تهران   نفرات اول تا ششم هر ماده مجوز حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان را کسب کردند. دو نفر هم با انتخاب سرمربی راهی تیم ملی‌ خواهند شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جوانان دختر جوانان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی کشور از ۱۲ اردیبهشت تا امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.   پس از تمرین ۵ روزه، قایقرانان کایاک صبح امروز در آزمون انتخابی شرکت کردند.   این آزمون در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در بخش بانوان برگزار شد.   نتایج این آزمون در کمیته فنی بررسی می‌شود و برای ادامه روند اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.   ….   در کایاک ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۳:۴۷.۶۸ دقیقه، در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان مردان محراب آسایش خورشید با زامن ۳:۵۸.۶۰ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۰.۷۷ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۶.۲۳ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۱:۴۵.۵۴ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان محراب آسایش خورشید با زمان ۱:۴۹.۶۳ دقیقه، در کایاک ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال تانیا کارگرپور با زمان ۴۵.۴۱ ثانیه و در کایاک ۲۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۴۶.۱۱ ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. ­

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحال و بختیاری درمسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان