Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:27:40 GMT

سقوط مجدد ارزهای دیجیتال

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۸۲۳

سقوط مجدد ارزهای دیجیتال

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در معاملات امروز، جمعه، شاهد یک سقوط سنگین دیگر بود.

قیمت هر بیت‌کوین با سقوط سنگین ۹ درصدی تا ۳۵٫۲۹۲ دلار پایین آمد. بیت‌کوین توانست تا ساعت ۱۶:۱۵ به وقت تهران بخشی از این سقوط را جبران کند اما همچنان ۶ درصد پایین‌تر از دیروز در قیمت ۳۶٫۴۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ دلار معامله شد.

معروف‌ترین ارز دیجیتال جهان به تازگی در حال ریکاوری از سقوط ۳۰ درصدی هفته گذشته خود بود که با این سقوط جدید روبرو شد.

قیمت اتروم ۱۲ درصد سقوط کرد و به ۲٫۴۲۶ دلار رسید در حالی که قیمت داج‌کوین ۸ درصد پایین آمد.

سقوط سنگین هفته گذشته قیمت ارزهای دیجیتالی به دنبال تاکید مقامات مالی چین و آمریکا برای وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تر و کنترل دقیق‌تر بازار این ارزها اتفاق افتاد.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1519674

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارز ارز دیجیتال ارز دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود 2300 دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2301 دلار و 26 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به 2309 دلار و 60 سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف 2 درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین 5.25 تا 5.50 ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم 0.23 پایین آمده و به 105.39 رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با 0.47 درصد افزایش به 26 دلار و 96 سنت رسید. پلاتین هم با 0.40 درصد افزایش 958 دلار و 56 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/63

دیگر خبرها

  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟