Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه زاهدان گفت: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها از مشکلات کم نمی‌کند بلکه به مشکلات می‌افزاید و ایران را ضعیف نشان می‌دهد و زمانی که ایران ضعیف نشان داده شود دشمن برای هجوم و توطئه طمع خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی ثبات قدم، مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی در راه دین الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از عرصه‌های مهم پیش رو تهاجم فرهنگی دشمن است و نیاز است تا همه کسانی که می‌توانند در فرهنگ جامعه تاثیرگذار باشند در این حوزه به ایفای نقش بپردازند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: در ایران اسلامی محاصره‌های دشمن از بدو انقلاب شروع شده و سختی‌هایی را برای مردم ما به وجود آورده و ما را در معرض امتحان سخت الهی قرار داده و گروه‌های مختلف مردم نیز در برابر امتحان بزرگ الهی متفاوت ظاهر شدند از انسان‌های ضعیف الایمان تا مزدوران ومنافقان و کسانی که به دنبال تفرقه و نفاق و منفعت‌طلبی هستند تا مومنان واقعی و مردان مردی که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: عده‌ای در این راه جانفشانی کرده‌اند و عده ای نیز همچنان بر این راه استوارند که البته اکثریت مردم خوب و مسلمان کشور و استانمان در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که بر سر پیمان خود با امامین انقلاب ایستاده‌اند و هر جا که حضورشان مورد نیاز بوده پرشکوه حضور یافته‌اند، از راهپیمایی‌ها گرفته تا تشییع پیکر شهید سلیمانی که اینها نشانه‌های مقاومت و پایداری و پایبندی مردم به انقلاب است.

امام جمعه کاشان: محکم‌ترین پاسخ به دشمن در پای صندوق‌های رأی است/مشارکت حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کندامام جمعه زنجان: 42 سال است که دشمنان به خاطر حضور پرشور مردم در انتخابات سیلی می‌خورندامام جمعه یاسوج: شورای نگهبان وظایف خود را به‌خوبی انجام داد

آیت‌الله محامی با اشاره به انتخابات 1400 به بیان چند نکته پرداخت و گفت: همه باید بدانیم که وظیفه شرکت در انتخابات را بر عهده داریم و باید حداکثر مشارکت را در انتخابات داشته باشیم  و شرکت پرشور مردم نشان دهنده پایبند بودن به آرمان های انقلاب و مایه تقویت انقلاب و حفظ امنیت کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: سوالات و ابهاماتی در خصوص موضوع‌گیری شورای نگهبان مطرح می شود اما از نظر قانونی مرجع تصمیم گیری شورای نگهبان است و با همه مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم باید برای احقاق حق خودمان؛ ادای تکلیف الهی و مسئولیتمان نسبت به آینده خود و فرزندان؛ مسئولیتمان نسبت به جامعه اسلامی و شهدا و همچنین برای اصلاح جامعه در انتخابات شرکت و بهترین افراد را انتخاب کنیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات عامل تصعیف ارکان نظام و به خطر افتادن امنیت کشور خواهد شد افزود: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها از مشکلات کم نمی‌کند بلکه به مشکلات می‌افزاید و ایران را ضعیف نشان می‌دهد و زمانی که ایران ضعیف نشان داده شود دشمن برای هجوم و توطئه طمع خواهد کرد همانطور که در سال های گذشته با اندک آشوبی دشمن احساس کرده که پایه‌های نظام اسلامی تضعیف شده و می‌تواند عرض اندام کرده و برای ما مشکل به وجود آورد.

آیت‌الله محامی گفت: چنانچه در صحنه جنگ نظامی نیازمند مرد میدان هستیم در عرصه مدیریت کشور هم نیازمند مرد میدان هستیم و باید بر اساس شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش کنیم تا فردی که دارای ویژگی‌هایی از جمله مدیریت قوی و انقلابی، معتقد و ملتزم به آرمان‌های انقلاب، امیدوار به آینده، اعتماد به مردم و ظرفیت‌های داخلی کشور و جوانان، توانمندی در حل مشکلات اقتصادی کشور و رعایت سه اصل مهم عزت، حکمت و مصلحت در مسائل بین‌الملل را داشته باشد انتخاب کنیم.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: طبعاً بنده و امسال بنده با اقتدا به سیره و روش رهبر معظم انقلاب باید از تعیین مصداق پرهیز کنیم و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت باید همواره مردم را راهنمایی و برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و شاخص های انتخاب را برای مردم بیان و از ورود به دستی بندی و جناح بندی ها پرهیز کرده و نقش پدری خود را حفظ کنند و وارد درگیری‌های حزبی و جناحی نشوند.

وی گفت: طبعا ستادهای انتخاباتی کاندیداها فعال خواهند شد و مردم هم باید در این فرصت کوتاه بررسی و تحقیق داشته باشند و فرد مورد نظر را انتخاب کنند و باید توجه داشت که در این دوران بازار وسوسه های شیطانی داغ است و باید اخلاق و آدب اسلامی را رعایت کنیم و کاندیداها تنها بر روی برنامه ها و طرح های خود تمرکز کنند و به دنبال تخریب چهره‌های دیگر نباشند تا با انتخاباتی پرشکوه شاهد تحولی در کشور عزیزمان ایران باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مهم است و باید با بررسی و تحقیق افراد با انگیزه و متعهد را فارغ از نگاه‌های قومی، قبیله ای و مذهبی و بر اساس شایسته سالاری انتخاب کنیم.

انتهای پیام/392/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان ضعیف نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران