Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، جدول پخش کارگاه‌های آموزشی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به شرح زیر تغییر کرده است:

روز شنبه هشتم خرداد، جلسه اول کارگاه فردریک مر، ساعت ۱۵:۴۵ برگزار می‌شود.

روز یکشنبه نهم خرداد، جلسه دوم کارگاه فردریک مر، در ساعت ۱۵:۴۵ برگزار می‌شود. 

روز سه‌شنبه یازدهم خرداد، کارگاه فولکر شولندروف، ساعت ۱۶:۱۵ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز پایانی جشنواره، روز چهارشنبه دوازدهم خرداد، کارگاه استفان واربک برگزار می‌شود. 

نمایش «حافظ برادر» با معرفی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری؛ بازیگر، که سال گذشته اولین فیلم سینمایی بلند خود را نیز جلوی دوربین برد، به معرفی «حافظ برادر» ساخته فرید کاراهان، پیش از نمایش در سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر پرداخت.

او در معرفی این فیلم گفت: «حافظ برادر» می‌کوشد فضایی واقع‌گرا خلق کند و پیش از این موفق به کسب جایزه بخش پانورامای جشنواره برلین شده‌ است.

اسکندری بیان کرد: قبل از دیدن فیلم یک پیام از کارگردان فیلم را خواهید دید؛ مضمون این پیام این است؛ «داستان حافظ برادر در مدرسه شبانه‌روزی در شرق ترکیه و بیشتر در منطقه کردنشین رخ می‌دهد. ای کاش می‌توانستم فیلم را در کنار شما تماشا کنم ولی شرایط پاندمی این اجازه را به من نداد

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

برچسب‌ها جشنواره جهانی فیلم فجر سینمای ایران روی پرده نقره ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر سینمای ایران روی پرده نقره ای جشنواره جهانی فیلم فجر سینمای ایران روی پرده نقره ای اخبار کنکور جشنواره جهانی فیلم فجر حافظ برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی