Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خداکرم قلی پور شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر با اشاره به شرکت ۱۰۵ ورزشکار در این در رقابت‌ها اظهار داشت: این شمار از بین ۳۰۰ ورزشکار در کشور انتخاب شدند.

وی با عنوان اینکه امروز ۲۰۰ مسابقه برگزار شد، قهرمان‌های خوبی برای مسابقات انتخابی ارتش‌های جهان انتخاب شدند، افزود: این ورزشکاران برای مسابقات نیروهای مسلح اعزام می‌شوند تا از بین آنان نفرات برتر برای مسابقات جهانی روسیه انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبین هستیم که حضور بسیجیان در مسابقات ارتش‌های جهان منجر به کسب افتخارات فراوانی شود.

سرهنگ قلی پور با تقدیر از مسئولان ورزش استان مازندران و سپاه کربلا یادآور شد: فرایند در ورزش در بسیج که از استعدادیابی شروع شد، امروز نتیجه بخش بوده است.

مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اهمیت ورزش در کشور و استان مازندران تصریح کرد: همه تلاش کردند تا ورزش کشتی به عنوان ورزش اول کشور پله‌های ترقی را طی کند و شاهد آن باشیم که سرود میهن اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شود.

کد خبر 5222482

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد رامسر مسابقات قهرمانی کشور انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا اردبیل چالش شفافیت آزادسازی خرمشهر جنبش ازما انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود ؛ در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور حضور دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران