Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها یک ماه تا پایان اعتبار قرارداد لوکاس وازکز با رئال مادرید باقی مانده اما این وینگر اسپانیایی قراردادش را تمدید نکرده است.

لوکاس وازکز، بازیکن 29 ساله رئال مادرید که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد در فصل 2020/21 مجمموعاً 34 بازی برای تیمش انجام داد و قبل از مصدومیت شدیدی که در الکلاسیکو گرگیبان گیرش شد، یکی از مهره های تأثیرگذار و مفید تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، لوکاس در مصاحبه ای که با Movistar و خورخه والدانو داشت، گفت:

آرام هستم. در بهترین باشگاه دنیا هستم و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. به زودی از اخبار جدید مطلع خواهیم شد. محبت هواداران رئال مادرید را احساس می کنم و این چیزی است که مرا راضی می کند.

رافا بنیتز من را به رئال مادرید آورد، اما کسی که زیر نظر او واقعاً شروع به بازی کردم و نقش مهمی در تیم داشتم، زیدان بود. او هر روز با شما صحبت می کند و اعتماد به نفس می دهد. او همیشه ژست آغوش باز یا صحبت های محبت آمیز را داشت تا لبخند به صورت بازیکنان بیاورد تا با انرژی مثبت و حال خوبی به تمرینات بروید. هیچ بازیکنی نیست که بتواند بگوید زیدان با او صحبت نمی کرد.

مصدومیت، مانع از حضور لوکاس وازکز در یورو 2020

بازی برای تیم ملی کشورتان، سطح دیگری است. قبل از یورو 2016 هیچوقت به تیم ملی دعوت نشده بودم. وقتی قبل از فینال میلان، ویسنته دل بوسکه از من دعوت کرد، سورپرایز بزرگی بود. اینکه نمی توانم در رقابت های یورو 2020 به میدان بروم خیلی عصبانی ام می کند اما سخت تلاش خواهم کرد تا در اردوی بعدی حضور داشته باشم.

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکاس وازکز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

طرفداری | لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس