Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد افزود: ملت سوریه در این انتخابات علیه تروریسم و دشمنان وطن انقلاب واقعی کردند.

وی اضافه کرد: پیام این انتخابات به دشمنان رسید و وظیفه ملی انجام شد و دشمنان بر نادیده گرفتن پیامی که ملت سوریه در این انتخابات ارسال کردند، ‌اصرار می ورزند.

رییس جمهوری سوریه گفت: شما تمام موازنه ها و قواعد بازی را تغییر دادید و مفهوم میهن دوستی را از نو تعریف کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد گفت: انتخاب من از جانب شما، شرف و افتخاری بزرگ برای من به شمار می آید.

وی اضافه کرد: فعالیت های مردم سوریه طی هفته های گذشته تنها برگزاری جشن و مشارکت در انتخابات نبوده؛ بلکه آنها تمام دشمنان کشور را به چالش کشیدند.

رییس جمهوری سوریه خطاب به مردم این کشور گفت: انرژی شما، ‌توانایی کشور را تامین کرده و آن را برای پیروزی آماده می‌کند.

بشار اسد در ادامه گفت: من به هر شهروند سوری که تعلق واقعی خود را به میهن ابراز داشته است، درود می فرستم.

رییس جمهور سوریه افزود: من اطمینان دارم که با این روحیه جنگجو، ما قادر خواهیم بود همه دشمنان خود را شکست دهیم. این روحیه همان چیزی است که ما برای مرحله بعدی، یعنی مرحله کار مداوم، مقاومت و استواری نیازداریم تا بار دیگر به دشمنان خود ثابت کنیم که جنگ با مردم به وسیله نیازهای اساسی و معیشتی آن ها تنها پایبندی آنها به وطنشان را بیشتر می کند.

حموده صباغ رییس مجلس سوریه بامداد جمعه اعلام کرد که بشار اسد با ۹۵.۱ درصد آرا، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.

پیش از این نیز مردم سوریه قبل از اعلام رسمی انتخابات ریاست جمهوری در کشورشان به خیابان‌ها آمدند و نسبت به برگزاری این انتخابات اعلام رضایت کردند.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه روز چهارشنبه با حضور سه داوطلب یعنی بشار اسد، عبدالله سلوم عبدالله و محمود مرعی برگزار شد.

قرار بود این انتخابات از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۹ ادامه داشته باشد اما مقام های این کشور اعلام کردند به دلیل استقبال گسترده مردم از این انتخابات و ازدحام در شعبه های رای گیری، تا ساعت ۲۴ تمدید می‌شود.

برچسب‌ها تروریسم بشار اسد سوریه انتخابات ریاست جمهوری سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم بشار اسد سوریه تروریسم بشار اسد سوریه انتخابات ریاست جمهوری سوریه اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری جمهوری سوریه بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان