Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@04:57:20 GMT

بوفون: افتخاری بود که آخرین فصل را با پیرلو گذراندم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۴۱۵۲

بوفون: افتخاری بود که آخرین فصل را با پیرلو گذراندم

جی جی بوفون، دروازه بان با سابقه یووه که در روزهای آتی از بیانکونری جدا خواهد شد، در پی اخراج آندره آ پیرلو از یووه، پیامی دلگرم کننده برای هم‌تیمی و سرمربی سابق خود فرستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیرلو، هافبک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، تابستان گذشته به عنوان سرمربی یوونتوس مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما تنها یک فصل در تورین دوام آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یووه رسما سرمربی 42 ساله خود را اخراج کرد.

بوفون که یکی دیگر از اسطوره های یوونتوس است نیز در پایان فصل لعلام کرد که بیانکونری را ترک خواهد کرد. مکس آلگری قرار است در آستانه فصل 22-2021 به استادیوم آلیانز بازگردد و بار دیگر هدایت یووه را بر عهده بگیرد.

دروازه بان کهنه کار یووه تصمیم به بازنشستگی ندارد و به دنبال باشگاه جدیدی می گردد تا به ماجراجویی های خود در آنجا ادامه دهد و حتی ممکن است برای بازی به خارج از ایتالیا برود.

بوفون در شبکه های اجتماعی پیامی برای سرمربی و هم‎بازی سابق خود فرستاده است و گفته که به پایان رساندن دوران بازی اش در یوونتوس در حالی که پیرلو سکان هدایت باشگاه را در دست داشت، برایش افتخاری بوده است.

 

 

بوفون نوشت: "استاد. هم‌تیمی. سرمربی. اما بالاتر از همه اینها رفیق. افتخاری بود که این فصل آخر را در بیانکونری با هم گذراندیم."

یوونتوس آندره آ پیرلو بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی