Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دوره آموزشی طرح تاب آوری اجتماعی زنان با اهداف افزایش توانمندی و مهارت‌های فردی و اجتماعی، کاهش تعارضات خانوادگی و اجتماعی، توان افزایی فعالان مدنی و جوامع محلی با فرایند تحلیل سیستم‌های تاب آور و تقویت تعاملات اجتماعی در جوامع محلی در راستای مواجه و عبور از چالش‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده معصومه دستغیب از جمله شرایط شرکت کنندگان را دارا بودن حداقل تحصیلات کارشناسی در رشته‌های مرتبط با روانشناسی، علوم اجتماعی، مددکاری و رشته‌های مرتبط برشمرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان بایستی حداقل پنج سال سابقه تجربی و پژوهشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و سابقه اجرایی در زمینه تسهیل گری و کار در جوامع محلی و یا محلات در معرض آسیب داشته باشند و یا کسانی که در دوره‌های آموزشی قبلی دفتر امور زنان و خانواده شرکت کرده اند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: با توجه به شرایط و وضعیت کنونی و شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی، این طرح به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دستغیب ادامه داد: طرح توان افزایی وارتقای تاب آوری اجتماعی توسط دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس و با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و موسسه امید‌های فردا و توسط آقای دکتر محمد رضا مقدسی به عنوان مدرس دوره، به مدت ۱۲ ساعت به صورت مجازی اجرا می‌شود و پس از آن آموزش‌ها توسط متخصصان شرکت کننده در دوره به خانواده‌ها انتقال خواهد یافت.

او گفت: دفتر امور زنان و خانواده از سال ۱۳۹۵ در حوزه تاب آوری بیش از ده‌ها کارگاه آموزشی برای متخصصان در مراکز مشاوره، تشکل و خیریه‌ها و افراد فعال در حوزه زنان و خانواده تشکیل داده که منجر به آموزش بیش از ۱۰ هزار نفر از اعضا خانواده‌ها شده است.

دستغیب با اشاره به ثبت نام حدود ۸۰۰ نفر در این طرح، استقبال و اثربخشی این دوره آموزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دفتر امور زنان و خانواده، با استفاده از فضای مجازی و بهره گیری از پرسشنامه آنلاین، در خصوص جمع آوری اطلاعات از افراد متقاضی و اطلاع رسانی به آن‌ها و همچنین ارائه سایر بسته‌های آموزشی اقدام می‌کند و پس از اتمام دوره برای افراد شرکت کننده نیزگواهی آموزشی الکترونیکی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه زنان و خانواده استانداری فارس دفتر امور زنان و خانواده تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر