Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان درباره قتل بامداد امروز در روستای هاشم‌آباد گرگان و انتشار تصاویر آن شبکه‌های اجتماعی گفت: ساعت ۶ صبح امروز خبر کشف یک جسد در جاده روستای هاشم‌آباد گرگان، نزدیک مسیر راه‌آهن به پلیس ۱۱۰ گزارش شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی مروتی افزود: در بررسی صحنه جرم مشخص شد از بیرون خودرو به این مرد جوان با اسلحه شکاری شلیک شده است.


او ادامه داد: گلوله به کتف مقتول اصابت کرده و به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.


مروتی بیان کرد: در این رابطه سه نفر مظنون دستگیر شده اند و تحت نظر پلیس هستند.


سرهنگ مروتی با انتقاد از انتشار تصاویر وقوع جنایت در فضای مجازی، تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان در اجرای قانون، تحقیقات پلیسی و کشف جرم تحت تاثیر فضای مجازی عمل نخواهد کرد و بر اساس قانون و اقدامات حرفه‌ای و پلیسی، پیگیری‌های قضایی و انتظامی را انجام خواهد داد.


رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: هر فردی که با نیت تشویش اذهان عمومی، جریحه‌دار کردن افکار عمومی و ترویج خشونت و گسترش احساس ناامنی اقدام به انتشار تصاویر خشن در فضای مجازی کند براساس قانون برخورد خواهد شد.


مروتی با تقدیر از رسانه‌های رسمی در همراهی با پلیس برای گسترش نظم و امنیت در جامعه گفت: از شهروندان تقاضا داریم اطلاعات موثق در خصوص اتفاقات را به صورت رسمی از پلیس دریافت کنند.

 

منبع: فارس


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل هولناک قتل فجیع حمله مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان چهار نفر هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران