Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:02:08 GMT

برگ برنده کشورها در مقابله با کرونا/ ما باید چه کنیم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۵۰۳۴

برگ برنده کشورها در مقابله با کرونا/ ما باید چه کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل کوهپایه زاده، در بیان علل روند نزولی بیماری کرونا در روزهای اخیر، گفت: با تلاش مسئولان و همراهی و همکاری همه مردم پس از عید نوروز و با بالا رفتن آمار ابتلاء در بین هموطنان، حساسیت‌ها بیشتر شد و میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسید هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت پروتکل‌های ۹۰ درصد هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهترین راه جلوگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ رعایت پروتکل‌ها است و واقعیت این است که هیچ راهی فراتر از رعایت پروتکل‌ها وجود ندارد.

کوهپایه زاده ادامه داد: حتی کشورهایی که واکسیناسیون را انجام داده اند برگ برنده آنها در رعایت پروتکل‌ها بود که مجموع واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها نتایج بهتری داشته است.

وی افزود: در ایران هم افزایش تعداد مبتلایان در پیک چهارم کرونا مربوط به ایام عید و جابجایی‌های مردم بود که با رعایت بیشتر پروتکل‌ها، وضعیت بهتر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تا زمان رسیدن به حجم قابل توجه واکسیناسیون در کشور، لازم است همچنان رعایت پروتکل‌های را جدی‌تر بگیریم.

کد خبر 5222548

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایران ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی چاقی انتخابات نظام پزشکی شیوع کرونا کووید 19 هفته بدون دخانیات فشار خون پوکی استخوان دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران بیمارستان میلاد رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران