Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد یزدانی مسئول روابط عمومی اوقاف فارس با اعلام این خبر گفت: به منظور تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی بیشتر مردم با واقفان و خیران بزرگ کشور و همچنین گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نوع دوستی و نیک اندیشی، مجموعه تلویزیونی با عنوان "سایه‌های رعنا" به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از اهداف اصلی تولید این مجموعه معرفی واقفان بزرگ استان فارس و آشنایی با خدمات موقوفات درمانی شاخص شهر شیراز است که تولید آن به تهیه کنندگی آقای علی خانی ابیانه و کارگردانی داریوش ارجمندی آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه بازیگران و هنرپیشگان متعددی از جمله برخی از بازیگران شیرازی در این مجموعه تلوزیونی به ایفای نقش می‌پردازند، گفت: ازجمله هنرمندان این سریال محمود پاکنیت و محوش صبرکن هستند و ضبط برخی سکانس‌های سریال "سایه‌های رعنا" در شهر شیراز با بازی حسین سحرخیز و سلمان فرخنده در موقوفات درمانی شیراز از جمله بیمارستان موقوفه نمازی و بیمارستان مادر و کودک موقوفه شوشتری آغاز شده است و تولید این پروژه به مدت سه روز در شهر شیراز و بیضاء انجام می‌شود.

یزدانی تولید مجموعه "سایه‌های رعنا" برای ۱۳ قسمت تلوزیونی دانست و ابراز کرد: قصه این مجموعه که از شهر گرگان آغاز می‌شود؛ روایتگر داستان مادری خیر و نیک اندیشی است که به دنبال شناسایی یک موقوفه همسر و فرزنداش راهی سفر به شیراز و آغاز یک سفر معنوی و خودشناسی می‌شوند و طی آن واقفان و خیران بزرگ کشور و از جمله فارس و شهر شیراز آشنا و معرفی می‌شوند.

مسئول روابط عمومی اوقاف فارس گفت: مجموعه تلویزیونی "سایه‌های رعنا" در نیمه دوم تیر ماه بر روی آنتن شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس