Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح جاده هشتگرد- طالقان پس از 2 دهه انتظار مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر این اساس فردا یکشنبه 9 خرداد ماه 1400 با تدابیری که اندیشیده شد، این پروژه مهم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مدت 2 سال پیگیری مجدانه و جلب توجه و اعتبارات ملی، شاهد 37 درصدد پیشرفت در پروژه معطل مانده هشتگرد طالقان بودیم و اکنون نیز این پروژه مهم و حیاتی پس از 2 دهه انتظار مردم آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با بیان اینکه این جاده از سال 79 آغاز شده، افزود: در مدت 2 سال اخیر، تمامی موانع پیشرفت این پروژه که در حدود مسئولیت دولت بود با پیگیری های جدی برطرف شد تا پیمانکار با فراغ بال به کار خود ادامه دهد.

وی گفت: در ابتدا این مسیر یک جاده دسترسی روستایی بود و زیرساخت مناسبی برای آن تامین نشده بود ولی اکنون تمامی برنامه ریزی های لازم جهت استفاده گردشگری و جاده ای شهری برای تردد مردم طالقان به سمت شهرجدید هشتگرد پیش بینی شد.

وی افزود: بیش از 130 میلیارد تومان تاکنون برای این جاده هزینه شده و در خصوص تونل نیز امور در حال انجام است و حفاری آن صورت گرفته و 100 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل تونل نیز لازم است.

استاندار البرز اضافه کرد: راه اصلی طالقان-هشتگرد به طول ۴۲ کیلومتر مسیر سفر از طالقان به سمت کرج و تهران را حدود ۴۰ کیلومتر نزدیک تر کرده و به نصف می رساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز افتتاح کرج دولت تدبیر وامید عزیزالله شهبازی جاده هشتگرد به طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز