Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@23:57:52 GMT

سرمربی سابق موناکو در آستانه هدایت الهلال

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۶۳۶۶

سرمربی سابق موناکو در آستانه هدایت الهلال

سرمربی سابق موناکوی فرانسه در آستانه مربیگری در الهلال عربستان قرار دارد.

به گزارش ایلنا، لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی سابق موناکو فرانسه در آستانه هدایت الهلال قرار دارد.

مورایس سرمربی پرتغالی جدایی اش از الهلال قطعی شده و بعد از بازی آخر از تیم خداحافظی می کند. این مربی پرتغالی نزدیک به یک ماه مربی الهلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان لئوناردو ژاردیم الهلال عربستان لئوناردو ژاردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با هدایت اوسمار نتایج قابل قبولی کسب کرده و با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد، صحبت‌های مختلفی درباره آینده نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده مطرح می‌شود. اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس، در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص عملکرد اوسمار و تمدید قرارداد او برای فصل آینده صحبت کرده که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانیم:

عملکرد اوسمار در پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
از نظر من اوسمار سرمربی نیست، بلکه شخصی است که می‌تواند به تمرینات تیم ایده‌های خوبی بدهد. من احساس می‌کنم هر چه جلوتر می‌رویم، مشخص می‌شود او فردی نیست که خودش نسخه بنویسد و خودش هم اجرا کند. شرایط سرمربی با شرایط تمرین دهنده یا مربی تیم خیلی تفاوت دارد؛ یک دستیار استرس خیلی کمتری دارد و راحت‌تر می‌تواند کمک کند.

اما بسیاری معتقدند شرایط تیم نسبت به نیم فصل اول بهتر شده است.
درست است که در نیم فصل دوم شاهد تغییرات تاکتیکی زیادی نسبت به دوره آقای گل محمدی بودیم و بازی تیم متنوع‌تر شد اما قسمتی از این موضوع به جذب بازیکنان جدید مربوط بوده است. پرسپولیس در نیم فصل مهره‌های خوبی در اختیار گرفت و باعث شد دست سرمربی بازتر شود. این تیم در حال حاضر چند بازیکن توانمند در اختیار دارد که با آنها خلاهایی که در نیم فصل اول وجود داشت، پر کرده است.

در مورد شخصیت و کیفیت فنی اوسمار چه نظری دارید؟
در مجموع من فکر می‌کنم آقای اوسمار مربی خوبی است اما در جایگاه سرمربی به تجارب بیشتری نیاز دارد، چون پرسپولیس تیم بزرگی است و اینطور نیست که شما بتوانید در آن آزمون و خطا انجام بدهید. البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که یکی از عوامل موفقیت اوسمار این بود که ایشان یک سال و نیم با بچه‌ها کار کرده بود و با شرایط روحی و فنی آنها آشنا بود. در واقع اگر او بدون آن شناخت سرمربی تیم می‌شد، با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شد. قسمت عمده‌ای از موفقیت نسبی او به شناخت از بازیکنان و مجموعه پرسپولیس برمی‌گردد.

آیا با تمدید قرارداد اوسمار برای فصل آینده مخالف هستید؟
اگر بتوانیم یک مربی قوی‌تر بیاوریم، بهتر است ایشان به جایگاه قبلی خود بازگردد اما اگر شرایط طوری باشد که نتوانیم با مربی بزرگ‌تری کار کنیم، اوسمار گزینه بدی نیست. البته ادامه همکاری با اوسمار به عنوان سرمربی، مقداری آزمون و خطا و ریسک دارد؛ شاید خیلی بترکانیم و شاید هم موفق عمل نکنیم.

منظور شما از مربی بزرگ، مربی خارجی است؟ 
هم می‌تواند خارجی باشد و هم ایرانی. ما مربیان تجربه پس داده ایرانی داریم که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند؛ مثل مهدی تارتار که فوق‌العاده عمل کرده است. درست است که او جوان است اما ۱۲-۱۳ سال در بالاترین سطح کار کرده و امسال هم با بچه‌هایی که قراردادهای پایینی دارند و اوایل فوتبالشان است، عرض اندام می‌کند. قطعاً چنین سرمربی در پرسپولیس با چنین تشکیلاتی بهتر از این هم ایفای نقش خواهد کرد. در واقع ما در کشور خودمان هم مربیان خوبی داریم اما باید چشمان‌مان را باز کنیم.

اگر انتخاب مربی خارجی باشد، چطور؟
اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم هم باید به این موضوع دقت کنیم که شخصی را نیاوریم که ۴ سال است در خانه نشسته یا سن و سال خیلی بالایی دارد الان دوره سرمربیان ۴۰-۵۰ ساله‌ است و تیم‌ها به دنبال مربیان اکتیو و شجاع هستند. نباید مربی‌ای بیاوریم که هر سه چهار روز یک‌بار مجبور باشیم او را به دکتر ببریم؛ چنین مربی‌ای انرژی و توان لازم را ندارد. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس قصد جذب مربی خارجی داشته باشد، به کسی نیاز دارد که از نظر فنی و مدیریتی در سطح برانکو باشد.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!