Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آغاز به کار بیش از 20 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سطح استان خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایسنا، از راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تمام شهرستانهای استان خبر داد وافزود: راه اندازی 34 مرکز تجمیعی در استان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر بیش از 20 مرکز راه اندازی شده و فعالیت خود را شروع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع 34 مرکز، راه اندازی هشت مرکز در شهر کرمانشاه در دستور کار قرار دارد که تاکنون پنج مرکز آن راه اندازی شده است.

شکیبا خاطرنشان کرد: دراین مراکز با توجه به وسعت و حضور بالای نیروها، کار واکسناسیون با سرعت بالا انجام شده و تجمعی در خصوص مراجعان نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: در هریک از این مراکز 10 تیم 50 نفره حضور دارند که در هر شیفت کاری حدود 500 نفر را واکسینه خواهند کرد.

شکیبا گفت: این مراکز در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالند و روزانه هزار نفر در هر یک از مراکز واکسینه می شوند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در ادامه از آماده سازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا خبر داد وافزود: این مرکز که در ورزشگاه 15 خرداد واقع شده از امروز(هشتم خرداد) بازگشایی می شود.

این مسئول افزود: این مرکز هم اکنون در لیست مراکز واکسیناسیون کرونای استان کرمانشاه در سایت www.salamat.gov قرار گرفته و افراد بالای 70 سال می توانند هنگام ثبت نام درصورت تمایل این مرکز را جهت واکسیناسیون انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستانها نیز به دنبال راه اندازی مراکز خودرویی هستیم و این کار هم اکنون در سطح شهرستان سرپل ذهاب در حال پیگیری است.

شکیبا گفت: با راه اندازی این مراکز عملا معطلی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون نخواهیم داشت و کار واکسیناسیون به سرعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا واکسن کرونا خیز چهارم کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واکسیناسیون کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد