Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ افتتاحیه مرحله نهایی نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، فرزاد جهان‌بین معاون  فرهنگی‌ و دانشجویی دانشگاه و تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی این رقابت‌ها در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

جهان‌بین با اشاره به اینکه کرسی‌های آزاداندیشی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار کرد: کارهای اولیه این رقابت‌ها از مرداد سال گذشته کلید خورد؛ مقدمات آن فراهم و آیین‌نامه‌های لازم تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رفع موانع این کار بدون حمایت ریاست دانشگاه امکان‌پذیر نبود، گفت: طبق آمار وزارت علوم، در سال ۹۷ آمار کل کرسی‌های برگزار شده در دانشگاه های کشور حدود ۵۰۰ کرسی بوده در حالی که از اسفند گذشته تاکنون ما ۲ هزار کرسی برگزار کرده‌ایم.

جهان‌بین درباره تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بیان کرد: نزدیک به ۶ هزار دانشجو در قالب یک هزار و ۴۶۰ تیم در این رقابت‌ها ثبت‌نام کردند و ۳۰۰ تیم به مرحله کشوری راه یافتند. مرحله کشوری قرار بود به صورت حضوری برگزار شود که به خاطر شرایط همه‌گیری کرونا میسر نشد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در ۶ حوزه موضوعی برگزار شد، گفت: مسابقات ۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی گروه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به صورت حضوری و مسابقات گروه‌های معماری و سلامت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این کرسی‌ها، برد و باخت نبوده و نیست، افزود: قالب رقابتی صرفا برای شکل‌گیری کرسی‌ها بود و برد و باخت طریقت داشت نه موضوعیت؛ به داوران هم توصیه کردیم که فارغ از محتوا به قوت استدلال‌ها توجه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دبیرخانه دائمی رویداد را تثبیت کنیم و هر سال این رویداد شکل بگیرد.

انتهای پیام/

مسعود کیخا کد خبر: 1097300 برچسب‌ها فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی کرسی‌آزاد اندیشی کرسی‌های آزاداندیشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی کرسی آزاد اندیشی کرسی های آزاداندیشی کرسی های آزاداندیشی رقابت ها جهان بین کرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان