Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی کارگر، مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا گفت: پس از نشست اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری آستارا با احمد جمشیدیان سرمربی این تیم با او به دلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به صورت توافقی قطع همکاری شده است.

او  افزود: جمشیدیان از مربیان باشخصیت و فنی فوتبال کشور هستند، اما متاسفانه در تیم فوتبال شهرداری نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند و قطع همکاری با رضایت کامل او صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه  شهرداری آستارا گفت: جمشیدیان از اواخر فروردین ماه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری آستارا را بر عهده گرفت و در این مدت تیم شهرداری ۴ باخت و یک مساوی کسب کرد و این نتایج شایسته تیم قهرمان نیم فصل مسابقات نبود.

کارگر ، با بیان اینکه هیات مدیره تیم شهرداری آستارا به پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس برای سرمربیگری تیم پیشنهاد سرمربیگری داده است، افزود: با توجه به اینکه هیات مدیره، بازیکنان و هواداران از عملکرد رافت در نیم فصل مسابقات راضی بودند حضور او می‌تواند برای این تیم مفید باشد.

او تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۳۲ امتیاز از ۲۶ بازی در رده سیزدهم لیگ دسته اول قرار دارد و در هفته بیست و هفتم مسابقات روز ۱۲ خرداد در ورزشگاه وحدت میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران تیم فوتبال شهرداری شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ علی خطیر برکنار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رییس ،فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل ) گرفتند

درپایان این جلسه فرشید سمیعی ازسوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند

باشگاه استقلال از زحمات اقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902168

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی