Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد سلامت انجمن اوتیسم ایران با اشاره به ثبت‌نام پنج هزار مددجوی اوتیسم در وب‌سایت irautism.org گفت: توزیع کارت شناسایی هوشمند برای این پنج هزار مددجو آغاز شده است.

به گزارش برنا؛ سحرانه جوادی آسایش، مدیر واحد سلامت انجمن اوتیسم ایران گفت: کارت‌های هوشمند اوتیسم دارای قابلیت‌های متعددی مانند قابلیت شناسایی فرد اوتیسم از روی کارت است، بارکدی روی کارت نصب شده است که با اسکن کردن آن، به پرونده اطلاعاتی فرد دارای اوتیسم وصل می‌شود و اطلاعات خانوادگی، فردی، درمانی و توانبخشی فرد را ارائه می‌دهد و خانواده لازم نیست برای استفاده از خدمات متعدد، پرونده را حمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوخاطرنشان کرد: بخش دیگر این کارت هوشمند، کارکرد کارت بانکی را دارد و در حال حاضر نیز ۲۰۰ هزار تومان از سوی بانک پاسارگاد روی این کارت‌ها برای خانواده‌ها، شارژ شده است و آنها می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های کیپاد (کیف پول همراه پاسارگاد) و آونگ، خرید اینترنتی کنند.

 مدیر واحد سلامت انجمن اوتیسم ایران گفت: همچنین خیرین می توانند کارت خانواده‌های دارای اوتیسم را شارژ کنند و در تامین هزینه‌های درمانی به آنها کمک کنند.

جوادی تصریح کرد: هزینه‌های درمانی فرد دارای اوتیسم بسیار هنگفت است؛ سال گذشته این هزینه‌ها، ماهانه سه میلیون تومان برآورد شده بود و بدیهی است که امسال این میزان افزایش یافته است.

او یادآور شد: شماره کارت بانکی مددجویان اوتیسم در اختیار انجمن اوتیسم است و خیرین در صورت تمایل به راحتی می‌توانند کارت آنها را شارژ کنند.

جوادی درباره تکمیل توزیع کارت‌های هوشمند اوتیسم نیز گفت: به نوبت هر پرونده ای که تکمیل می شود، کارت فرد دارای اوتیسم نیز صادر شده و در اختیار آن خانواده قرار خواهد گرفت.

منبع ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت ایران اوتیسم خانواده پول اوتیسم توزیع کارت کارت شناسایی انجمن اوتیسم دارای اوتیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند