Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

سید اسدالله هاشمی، از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و افزود: فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه  یک نفر دیگردستگیر و اعمال قانون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه، عصر چهارشنبه پنجم خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری متخلفین بودند که سرانجام نزدیک ساعت ۲۳ موفق می شوند، این دونفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر کنند.

هاشمی تصریح کرد: صبح روز ششم خرداد ماه هر دو متخلف به همراه آلات مکشوفه به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند، با توجه به ادله مثبته و با حکم مراجع قضایی هر دو متخلف روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه بیان کرد: دوستداران طبیعت و حیات وحش مطمعن باشند محیط زیست استان در برخورد با ناقضان قانون و مقررات محیط زیست بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

گفتنی است که دیروز جمعه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ فیلمی از شکار بز وحشی در فضای مجازی، توسط شخصی با معرفی خود در این فیلم در شبکه های اجتماعی استان دست به دست می شد که انتشار آن واکنش تند دوستداران محیط زیست طبیعت و حیات وحش استان را به همراه داشت.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، صفحه‌ای با ۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و سرو مشروب می‌کرد.

او افزود: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ ساله پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، طی بررسی‌های صورت گرفته این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ نقی‌مهر هشدار داد: افرادی که بخواهند با ترفند‌های مختلف و با انتشار محتوا‌های نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود