Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام‌شده توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و به‌منظور رصد وضع تولید و توزیع نهاده‌های دامی، دو واحد تولیدی و توزیعی متخلف، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها از واحدهای تولیدی و توزیعی نهاده‌های دامی در استان سمنان، سه فقره تخلف تقلب، عرضه خارج از شبکه توزیع و گران‌فروشی حدود یک‌هزار و ۸۰۰ تن نهاده دامی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ارزش ریالی این تخلفات را بالغ بر هشت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده تخلف این واحدها تنظیم و برای بررسی و صدور رأی شایسته به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

یحیایی اضافه کرد: همچنین یک واحد تولیدکننده محصولات دارو و فرآورده‌های بیولوژیک و مکمل‌های دارویی و غذایی در تولید یک‌هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره شیری و پرواری مرتکب تخلف تقلب شد.

وی خاطرنشان کرد: یک واحد توزیعی اقلام پزشکی، داروهای حیوانی و ملزومات نگه‌داری و پرورش حیوانات نیز در توزیع ۳۰۰ تن کنجاله سویا مرتکب تخلف گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه شده است که با این واحدهای متخلف برابر قانون برخورد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تولید صنعت نهاده دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله پرنو گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر هنگام گشتزنی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و از ان‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۴ تن خوراک دامی قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پرنو از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت