Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:00:11 GMT

۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۷۷۸۴

۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک صبح شنبه در جلسه اتاق بازرگانی البرز با صاحبان صنایع شهرستان اشتهارد اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد از صنایع استان در اشتهارد مستقر هستند.

وی بیان کرد: این ظرفیت یعنی بیش از ۲۰ هزار واحد صنعتی از ۳۵ هزار واحد صنعتی البرز در اشتهارد قرار دارد که این رقم جایگاه صنعت اشتهارد در استان را متمایز و مهم‌تر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: از زمانی که در سمت فرماندار اشتهارد مشغول خدمت به مردم و صاحبان صنایع هستم دغدغه‌های بزرگ و کوچکی از سوی صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی مطرح و برخی از آنها در حوزه استان و یا کشور حل و فصل و در حال رفع کامل است اما برخی از این مشکلات که جنبه عمومی‌تر دارد همچنان باقی است

وی ادامه داد: برخی از مشکلات زیرساختی است و باید برای رفع آنها تمامی نهادهای مرتبط با صنعت همت کرده و در سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی به برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک‌ها کمک کنند.

شیبک تأکید کرد: اصلاح راه‌ها هم برای حمل و نقل یا جابه‌جایی نیروی کار از دیگر نقاط استان و شهرستان‌ها به اشتهارد باید مناسبت سازی و ایمن‌سازی شود.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تلاش‌هایی از سوی دولت انجام شده و با پیگیری‌های مستمر شهبازی استاندار البرز بخش بزرگی از این راه‌ها اصلاح و احداث شده است که می‌توان به بهره‌برداری از آزادراه غدیر و در ادامه دسترسی آسان‌تر شهرک‌های صنعتی به این مسیر اشاره کرد.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: صنعتگران افسران نبرد اقتصادی هستند و وظیفه ما دولتمردان هم پشتیبانی و مانع زدایی از مشکلات این عزیزان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همانند روزهای ابتدایی دولت به ارائه خدمات خواهیم پرداخت.

کد خبر 5222754

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اشتهارد صنایع کوچک انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر واکسن کرونا چالش شفافیت جنبش ازما انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود