Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه تنها راه خروج از وضعیت اقتصادی امروز کشور تغییر و تحول است گفت: ولایتمداری، مردمی‌بودن و کارنامه قوی "رئیسی" نویدبخش تغییر وضع موجود است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام محمد سبزی شامگاه جمعه در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی اشاره به مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: اگر امیرالمومنین(ع) هم در راس حکومت باشد اما کسی گوش به فرمان امام نباشد هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، حضرت علی(ع) حدود5 سال حکومت کردند و بیان کردند که در این مدت 2 گروه کمر من را شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک گروه افراد روشنفکر لیبرال با فریب و دروغ صحبت می‌کردند و در عمل نتیجه‌ای مشاهده نمی‌شد که زمان حکومت حضرت علی(ع) در راس آنها اشعث بود فردی که در رکاب امیرالمومنین(ع) فرمانده لشکر بود اما  در جنگ صفین روزی که کشته‌های بسیار داشت گفت مردم، من چنین جنگ سختی ندیده بودم و این چنین که ادامه پیدا می‌کند نسل شما منقرض می‌شود، معاویه از این سخن چنین برداشت کرد که از جنگ خسته شده‌اند و فرماندهان به دنبال مذاکره و صلح هستند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ادامه داد: گروه دیگر کسانی که قدرت تحلیل در جامعه نداشتند و به دنبال سیاست نبودند روی کار آمدند و این گروه شمشیر‌ها را پایین گذاشتند و اعلام کردند ما برای قرآن نمی‌جنگیم بنابراین امروز تاریخ تکرار می‌شود و این دو گروه در جامعه خطرناک است به همین سبب برای گروه نخست باید روشنگری کرد و چهره‌ واقعی آنها را به مردم نشان داد و تفکر لیبرالی که سال‌ها جامعه را به تاراج برد و با بی‌تدبیری حیف و میل و اختلاس کردند به مردم آگاه کرد.

سبزی تصریح کرد: اگر ارز 4 هزار و200 تومانی را بین جمعیت 80 میلیونی کشور تقسیم می‌کردند و مرغ را مردم به قیمت آزاد 35 هزار تومان می‌خریدند نزدیک به 2 سال مرغ خریداری می‌شد که امروز وضعیت مرغ نشان‌دهنده بی‌تدبیری است.

انتخابات 1400| نماینده مردم اراک‌: باید دولتی "جوان، حزب‌اللهی و انقلابی" سر کار آید/ "رئیسی" ‌قاطعیت در عمل و تصمیم‌گیری ‌داردانتخابات 1400| رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی معرفی شد

وی بیان کرد: تنها راه خروج از این وضعیت تغییر و تحول است و باید کسی در راس اجرایی کشور قرار گیرد که در اولویت نخست گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد سپس برای مدیریت کشور برنامه و کارنامه درخشان داشته باشد بنابراین امروز پرچم را باید به دست کسی داد که اهل بصیرت و تقوا باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه اگر دشمنان همه رسانه‌ها را پای کار بیاورند تا عنایت خداوند نباشد کاری انجام نمی‌شود، گفت: اصل خلوص و اخلاق‌مداری، ولایتمداری، مردمی‌بودن و کارنامه قوی در آقای رئیسی وجود دارد که پا به صحنه انتخابات گذاشتند بنابراین تا زمان انتخابات باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم و روشنگری لازم داشته باشیم و مردم با مشارکت بالا پای صندوق‌های رای بیایند.

سبزی عنوان کرد: مردم باید با هدف نه به فساد، نه به تبعیض، نه به اختلاس، نه به فریبکاری پای صندوق‌های رای بیایند و باید در همه شهرستان‌ها اختلافات و خصومت‌های شخصی کنار گذاشته شود و حول محور ولایت خدمت کنیم تا آقای رئیسی با رای بالا در راس اجرایی کشور قرار گیرد که در این صورت مسائل و مشکلات کشور برطرف می‌شود.

انتهای پیام/713/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم