Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه فعالیت این سامانه گام بلند و خدمت بزرگی در جهت ارائه خدمات الکترونیک و دولت الکترونیک است، افزود: همه خدماتی که قابلیت انجام غیرحضوری دارد و می توان به صورت الکترونیکی آن را در مراکز خدمات الکترونیک روستایی انجام می شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس این مهم در سامانه راهبر طراحی و ارائه شده است بطوریکه از مراجعه روستاییان به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جلوگیری می شود و خدمات به راحتی در دسترس آنان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد:  متقاضیان استفاده از خدمات سامانه راهبر از سه طریق می‌توانند به سامانه دسترسی داشته و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گفته مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان،  روستاییان می‌توانند از طریق گوشی و یا سیستم خانگی از این خدمات استفاده کنند،  درغیراینصورت از طریق دهیاری و یا طریق دفاتر پیشخوان دولت در روستاها نیز امکان دریافت این خدمات وجود دارد که با دریافت یک کد رهگیری امکان پیگیری تمام خدمات و اقدامات را پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: سامانه راهبر باهدف دسترسی راحت روستاییان به خدمات پایلوت، کاهش ترافیک و خطرات جاده‌ای در ترددها، کاهش هزینه‌ها  در استان زنجان و برخی استان های کشور راه‌اندازی شده است.

خواجه ای افزود: شیوع ویروس کرونا و لزوم ارائه خدمات از طریق الکترونیک به راه‌اندازی این سامانه منجر شده تا از تردد روستاییان به شهر برای ارائه درخواست و پیگیری ساخت بنا به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جلوگیری شود و از طرفی روستاییان در همان محل زندگی خود بتوانند این کارها را انجام دهند.

این مسوول خاطرنشان کرد: خدمات مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری ها و درخواست الحاق به محدوده طرح، درخواست تسهیلات در این سامانه پیش بینی و طراحی شده  و با تهیه این بانک اطلاعاتی، دسترسی به اطلاعات برای ناظران و مردم تسهیل می‌شود.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی دولت الکترونیک زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی دولت الکترونیک بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی دولت الکترونیک زنجان اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین برای انتخاب نام نوزادان است.

علی رحمتی در گفت وگو با ایسنا، افزود: نام ها واژه هایی هستند که برای شناسایی، تشخیص و تمییز دادن افراد از یکدیگر به کار می روند و انتخاب نام یکی از دغدغه ها اصلی والدین است که همواره قبل یا بعد از تولد طفل مورد توجه آنان قرار می گیرد ، در واقع نام و نام گزینی پدیده ای فرهنگی است به عبارت دیگر، علاوه بر رویه‌های اداری تابع اقتضائات عموماً پیچیده‌ی فرهنگی می باشد تا جایی‌که در دهه اخیر با پدیده‌ی افزایش فراوانی نام های نوپدید مواجه بوده‌ایم.

وی گفت: به استناد ماده 20 قانون ثبت احوال، انتخاب نام با اعلام کننده است، برای نام گذاری یک نام ساده یا مرکب که عرفاً یک نام محسوب می شود انتخاب خواهد شد ، با توجه به اینکه ارائه خدمات در سازمان ثبت احوال به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک پیش می رود ، مشاوره تخصصی نام نیز در قالب سامانه جامع هوشمند با عنوان "سامانه تعاملی نام" به صورت ویژه در سامانه متمرکز ارائه خدمات ثبت احوال( سهیم) ارائه می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان افزود: این سامانه مرجع خدمات مشاوره برای نام گذاری کودکان در زمینه های مختلف و همچنین ارائه خدمات ویژه برای انتخاب نام های اصیل، زیبا با توجه به اقتضائات ملی، قومی و محلی است و باعث می‌شود ترویج نام های جدید جذاب، زیبا و نوآورانه متناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی صورت گیرد .

رحمتی گفت: والدین می توانند در بستر اینترنت و با گوشی تلفن همراه با مراجعه به نشانی sahim.sabteahval.ir و بخش سامانه تعاملی نام از خدمات آن بهره مند شوند .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند