Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:00:33 GMT

فوق تخصص گوارش خوب را چگونه پیدا کنیم؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۸۵۵۶

فوق تخصص گوارش خوب را چگونه پیدا کنیم؟

 

اهمیت دستگاه گوارش در بدن

تغذیه نیاز اصلی و اساسی هر انسانی برای ادامه زندگی است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بعد از صرف غذا در بدن چه اتفاقی می افتد؟ آیا تا به حال به اهمیت دستگاه گوارش توجه کرده اید؟ دستگاه گوارش مجموعه ای از اجزای هماهنگ بدن است که برای هضم مواد غذایی فعالیت می کند، در صورتی که ناراحتی در این مجموعه به وجود بیاید، بهترین راه مراجعه به متخصص گوارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهان، مری، روده، معده و... همگی به طور هماهنگ کار می کنند و با هم همبستگی دارند. به طور کلی باید بگوییم دستگاه گوارش از طریق لوله ای که مری نام دارد، دهان را به سایر اجزای دیگر متصل می کند و در نهایت به مقعد ختم می شود. مواد غذایی مورد نیاز، جذب بدن می شوند و سایر آنها از طریق روده و مقعد دفع می شوند. فعالیت این اجزا با یکدیگر موجب می شود تا بدن شما در سلامت کامل به فعالیت خود ادامه دهد.

برای ناراحتی های دستگاه گوارش به متخصص گوارش مراجعه کنید

یکی از اعضای اصلی و مهم دستگاه گوارش، کبد است. تمامی مواد غذایی که جذب بدن می شوند، از طریق سیاهرگ وارد کبد می شوند تا ذخیره سازی مواد غذایی و تنظیم مواد مورد نیاز خون، در این عضو صورت بگیرد. در صورتی که هر کدام از اعضای دستگاه گوارش دچار اختلال و مشکل شوند، شما می توانید با مراجعه به متخصص گوارش، درمان خود را آغاز کنید و سلامتی خود را به دست آورید.

تخصص پزشک در درمان چه نقشی دارد؟

علم پزشکی شاخه های بسیار وسیعی دارد و هر پزشک در یک زمینه خاص تخصص خود را دریافت می کند. اگر شما احساس کردید در دستگاه گوارشتان ناراحتی به وجود آمده است، می توانید به متخصص گوارش مراجعه کنید تا بیماری شما تشخیص داده شود و سپس مراحل درمان آغاز شود. اگر شما از همان ابتدای بیماری نزد یک پزشک ماهر و باتجربه بروید، قطعا درمان شما سریعتر اتفاق می افتد.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که پزشک تا چه حد می تواند در درمان تاثیر داشته باشد؟ اگر شما پس از تحقیقات و کسب اطلاعات کامل به پزشک گوارش مراجعه کنید، دیگر مجبور به صرف هزینه های بالاتر برای مراجعه به پزشک های دیگر را ندارید. زیرا در صورتی که رضایت شما از درمان یک پزشک جلب نشود، مجبور می شوید تا هزینه های بالاتری پرداخت کنید تا پزشک متخصص و باتجربه پیدا کنید. ضمن تمام این مسائل، درمان شما به تعویق می افتد و این موضوع می تواند شرایط بیماری شما را حادتر کند.

شاید این موضوع ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که از چه طریقی بهترین و باتجربه ترین پزشک گوارش را پیدا کنیم؟ سایت پی جو برای رفاه حال شما لیست جامع و کاملی از تمامی پزشکان متخصص و باتجربه گوارش سراسر ایران مانند فوق تخصص گوارش در شیراز ، فوق تخصص گوارش در اصفهان ، فوق تخصص گوارش در اهواز و... تهیه کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت پی جو  اطلاعات کامل در مورد سوابق پزشکان را دریافت کنید و حتی پزشکان متخصص شهرهای دیگر را نیز بشناسید و در صورتی که لازم دانستید درمان را در شهر دیگری آغاز کنید.

بررسی وظایف متخصص گوارش

دستگاه گوارش در خود اندام های بسیار مهم و پیچیده ا را جای داده است؛ از این رو ممکن است مشکلات این اندام ها به یکدیگر مربوط شوند. بنابراین تشخیص امراض و ناراحتی های دستگاه گوارش موضوع بسیار حساسی است که باشد با دقت بررسی شود. پزشک متخصص بیماری های گوارشی با انجام معاینات پزشکی و شرح حال بیمار، وضعیت را بررسی می کند و در صورت لزوم برای بیمار آزمایشات مختلف و در بعضی موارد آندوسکوپی تجویز می کند تا منشا اصلی مشکل را پیدا کند. شما می توانید برای تمامی بیماری های گوارشی به این پزشکان مراجعه کنید و از این طریق اقدام به درمان کنید. اختلالات گوارشی می تواند تاثیرات سوء و بسیار عذاب آور برای تمام قسمت های بدن داشته باشد؛ بنابراین بهتر است هیچ گونه تاخیری در مراجعه به پزشک و درمان خود نیندازید و سریعا مشکلاتتان را پیگیری کنید.

شما می توانید از طریق سایت پی جو بهترین پزشکان ایران را پیدا کنید و با خیال راحت و آسوده برای درمان به آنها مراجعه کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید که تجربه و تخصص پزشک می تواند درمان شما را تسریع بخشد و در صرف هزینه های بالا برای درمان جلوگیری شود.

 

 

دستگاه گوارش و اندام های مربوط به آن

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان دستگاه گوارش پزشک گوارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو