Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، انشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : خشکسالی و کمبود رطوبت در سطح جنگل‌های استان کرمانشاه در استان کرمانشاه شدت گرما و احتمال آتش سوزی در جنگل‌ها را بالا برده است.

او گفت : ستاد‌های بحران در فروردین ۱۴۰۰ با همکاری فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌های کرمانشاه برگزار شده و مجموعه این ستاد‌ها آمادگی کامل برای مقابله با حریق در جنگل‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به امکانات مقابله با حریق در این استان افزود: اقلامی در سطح ملی به استان کرمانشاه تحویل داده شد که میان کلیه فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های این استان توزیع شد.

او به صعب‌العبور بودن دامنه‌های زاگرس در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ دیده‌بان حریق در سطح این استان با امکانات لازم آماده به کار بوده و گزارش لحظه‌ای می‌دهند.

کولانی ادامه داد: ۲ مرکز آموزش برای افرادی که قصد همکاری با منابع طبیعی استان کرمانشاه را دارند، در منطقه اورامانات و کرمانشاه افتتاح شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: مردم در مناطق حاشیه نشین جنگل‌ها باید بیشتر رعایت کرده و توجه لازم را برای جلوگیری از ایجاد آتش سوزی داشته باشند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری آتش سوزی استان کرمانشاه منابع طبیعی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس