Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید حیرفت اظهار کرد: شهرستان جیرفت به‌واسطه داشتن ظرفیت‌ها و خصوصیات مهم از جمله نیروی انسانی، کشاورزی و تاریخی و همچنین رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس از شهرستان‌های مهم در استان و کشور است.

امام جمعه کرمان افزود: نیاز است مسؤولان و متولیان به شهرستان جیرفت توجه ویژه‌ای داشته باشند و بیشتر از قابلیت‌های این شهرستان برای پیشرفت و آبادانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این  شهرستان مسؤولیت حساس امامت جمعه قرار است دوستدران نظام و انقلاب را گرد هم جمع کند و با همدلی و صداقت برای این شهرستان گام‌های ارزشمندی بردارند.

 علیدادی سلیمانی تصریح کرد: با در نظر گرفتن شرایط جیرفت و ظرفیت‌ها نسبت به انتصاب امام جمعه این تصمیم گرفته شد تا حجت‌الاسلام

تارم سکان امامت جمعه این شهرستان را به دست بگیرد.

وی با بیان سوابق علمی و فرهنگی امام جمعه جدید جیرفت او را با تجربه، کاردان، ولایتمدار و با توجه به بومی بودن دارای اشراف کامل به منطقه عنوان کرد و گفت: این موارد می‌تواند سبب پیشرفت و خدمت به جیرفت شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: دشمن به‌دنبال رسیدن به نقشه‌های شوم خود است که با حضور قوی مردم در پای صندوق‌های رای این آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سعادت‌فر تجلیل و حجت‌الاسلام  تارم به عنوان امام جمعه جدید جیرفت معرفی شد.

انتهای پیام ۸۰۰۳۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه جیرفت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش خبرنگار مهر، جواد افشارمنش، عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متأسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.

وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6097666

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور