Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها J نماینده مردم بیرجنددر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی با  سیاسی کاری علیه آیت الله رئیسی سخن می گویند گفت: اگر باشکوه در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم این یک فرصت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حسین خسروی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو از چند منظر دارای اهمیت است اظهار داشت: انتخابات هم یک فرصت و هم یک تهدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر باشکوه در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم این یک فرصت است افزود: در غیر این صورت دشمنان انتخابات را به یک تهدید تبدیل خواهند کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت پرشور و انقلابی مردم در انتخابات موجب امنیت کشور و پس زدن دشمنان و کاهش طمع آنان می شود، بنابراین نباید این فرصت را از دست داد.

خسروی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق مردم است که به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی به آنان داده شده است تصریح کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب صحیح، شرکت در سرنوشت خود ما است، زیرا شرکت در انتخابات حقی بی بدیل است که برخی با استفاده نکردن از آن تعیین سرنوشت خود را به دیگران می سپارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر مردم در وضعیت سخت معیشتی به سر می برند و گرانی‌های مستمر، بیکاری، رها بودن بازار بورس و سایر مشکلات رنجشان می دهد به دلیل انتخاب نادرست خودشان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات یک نوسازی و یکی از نشانه‌های امید آفرین در کشور است یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری انشالله مانند همیشه در زندگی و ثبات مثال زدنی نظام را به نمایش خواهد گذاشت، زیرا زمانی که انتخابات صورت می گیرد یعنی افراد تازه نفسی وارد میدان می شوند و در دستگاه های اجرایی یک نوسازی به وجود می آید.

 انتخابات علاج دردهای مزمن کشور  

خسروی با بیان اینکه انتخابات علاج دردهای مزمن کشور است اظهار داشت: راه حل دردهای مزمن کشور در مسائل اقتصادی، ضعف سیاست خارجی، رهابودن فضای مجازی، ولنگاری فرهنگی و ده ها مشکل دیگر در پرشور بودن انتخابات و انتخاب درست است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هرچه پرشورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد آثار و منافع آن بیشتر باشد افزود: شرکت در انتخابات و انتخاب صحیح تکلیف مردم متدین و معتقد است.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود فرمودند "بدانید جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها خواهند ماند والله والله والله اگر این خیمه آسیب دید بیت الله الحرام، مدینه، نجف، کربلا، مشهد، کاظمین و سامرا و دیگر حرم‌ها باقی نمی مانند".

خسروی با بیان اینکه به اقتضای تاریخ نوع دفاع از حرم متفاوت است یادآور شد: امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد شایسته و اصلح که نظام جمهوری اسلامی را به سوی تمدن نوین اسلامی به پیش ببرد شکل دیگری از دفاع حرم است.

وی با اشاره به توجه به ضرورت‌های انتخابات 1400 خاطرنشان کرد: دوست داران انقلاب باید نقشه ای هوشمندانه برای رسیدن به انسجام حداکثری و حمایت از کاندیدای شاخص جریان انقلاب داشته باشند.

فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی کاغذ را گران کرد/ کاهش صادرات کاغذ چاپ و بسته‌بندیانتخابات 1400| نماینده مردم اراک‌: باید دولتی "جوان، حزب‌اللهی و انقلابی" سر کار آید/ "رئیسی" ‌قاطعیت در عمل و تصمیم‌گیری ‌داردانتخابات1400|کمیته دعوت مردمی به مشارکت در انتخابات در استان خوزستان تشکیل می‌شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، مقرر شده است تجمعات به صورت حداقلی و تبلیغات رسانه ای به صورت حداکثری انجام شود، دوستداران انقلاب اسلامی باید در تبلیغات از ظرفیت حداکثری رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده بهینه داشته باشند.

خسروی با اشاره به طرح اقدامی برای دقت در انتخاب و شناخت اصلح اشاره کرد و اظهار داشت: برخی اقدامات اقدامات مقدماتی است، به این معنا که پیش از بررسی برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اقداماتی ضروری به نظر می رسد که در این راستا شورای نگهبان و مسئولان ذیربط باید به مردم در انتخاب درست کمک کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین این اقدامات روشن شدن منابع مالی نامزدها است بیان کرد: این موضوعی است که با کمال تأسف از ابتدای انقلاب به آن پرداخته نشده است، اگر منابع مالی مشخص شود کاهش احتمالی سوء استفاده را در پی خواهد داشت.

 شفافیت در ثروت، درآمد و نوع زندگی نامزدها مدنظر باشد  

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید شفافیت در بحث ثروت، درآمد و نوع زندگی نامزدها یادآور شد: نامزدی که یک زندگی تجملاتی، افراطی و اشرافی دارد درد مستأجران را نخواهد فهیمد، ایستادن در صف مرغ را درک نخواهد کرد.

خسروی با اشاره به اینکه شفافیت در برنامه نامزدها یکی دیگر از موارد مهمی است که باید انجام شود افزود: برنامه نامزدها باید به طور سختگیرانه توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه کاندیدای درست و اصلح کسی است که واقعا مشکلات مردم را بشناسد و برای اصلاح و بهبود آن برنامه مدونی داشته باشد یادآور شد: همچنین به جای برپایی مناظره‌های غیر اخلاقی، در میزگردهای تخصصی با منتقدان خبره از راه حل‌های خود دفاع کند. 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین و کلیدی ترین شاخصه‌های فرد اصلح باور به توانمندی‌های داخلی، سرمایه‌های انسانی و ثروت‌های خدادادی کم نظیری است که باید تنها با مدیریت انقلابی و تدبیر عاقلانه از آن در جهت پیشرفت و بالندگی استفاده شود.

خسروی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی داشتند فرمودند« فردی که معتقد است نمی توان از لحاظ سیاسی، دفاعی، اقتصادی و تولیدی کاری در داخل انجام داد لایق حکمرانی بر مردم نیست».

وی به بیان اینکه امروز مردم متوجه هستند کلی گویی نامزدهای انتخاباتی آفات فضای انتخاباتی است افزود: در یک فضای منطقی و عقلانی، کارشناسان هر حوزه وعده‌ها و برنامه‌های نامزدها را مورد سنجش قرار دهند و به آنان نمرده دهند و سپس مجموع و میانگین این نمرات به شکل گیری انتخابات آگاهانه کنم خواهد کرد.

 بررسی کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری شاخصه مهم شناخت فرد اصلح 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مقابل رأی آگاهانه رأی هیجانی و غیر واقع بینانه است یادآور شد: تجربه نشان داده است، متأسفانه آنچه در رقابت‌های انتخاباتی بیش از همه مورد توجه قرار می گیرد شعارهای انتخاباتی است.

خسروی با اشاره به اینکه برنامه‌های نامزدها باید برنامه جامعی باشد بیان کرد: این روزها که در فضای کشور بحث دیپلماسی و میدان مطرح شد منظور این است که سیاست کشور از انواع برنامه‌های اقتصادی، نظامی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و سیاست‌های خارجی تشکیل شده است که همه این موارد باید با هم پیش برود، زیرا نفی هر کدام از این موارد خطای بزرگ است، تضعیف قدرت نظامی به بهانه دیپلماسی که این روزها اتفاق افتاد، از خواسته های دشمن است.

وی با بیان اینکه بررسی کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری یکی دیگر از موارد مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد خاطرنشان کرد: هرکدام از نامزدها پیش از ورود به عرصه ریاست جمهوری سوابق مدیریتی و مسئولیت‌های متعددی داشته اند، مردم باید کارنامه این سوابق را موشکافانه بررسی کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ریاست جمهوری مانند شنا در یک دریای متلاطم است که با مخاطرات پیدا و پنهان زیادی روبه رو است بیان کرد: برخی با کارنامه خالی که دارند از عملیات روانی عوام فریبی و رقیب هراسی را مورد استفاده قرار می دهند.

خسروی اظهار داشت: برخی از نامزدها معتقد هستند که ریاست جمهوری تدارک چینی بیشتر نیست و اختیاراتش محدود است، باید از این افراد پرسید، اگر این گونه است چرا افراد زیادی متقاضی ریاست جمهوری هستند.

 اگر آقایان راه حل داشتند که وضعیت مردم اینگونه نبود 

وی با بیان اینکه بغض برخی از نامزدها در هنگام ثبت نام برای فقرا که خود سهم زیادی از فقیر شدن مردم دارند، نشان از تاکتیک‌های نخ نمای انتخاباتی است تصریح کرد: گریه کردن که دردی را دوا نمی کند، باید راه حل مشکلات را پیدا کرد، که در این راستا اگر آقایان راه حل داشتند که وضعیت مردم اینگونه نبود.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور گفتند که اگر مشکلات این کشور که بسیار پیچیده است راه حل نداشت من کاندید نمی شدم، اگر مشکلات حل شده است چرا رئیس جمهور بعد از چند سال مدیریت در کشور می گویند تمام مشکلات و گرانی ها بر گردن کاخ سفید است و مردم اگر می خواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است.

خسروی خاطرنشان کرد: همچنین در ماه‌های ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید گفتند موانع را از سر راه تولید برمی داریم، پس چرا به تعبیر مقام معظم رهبری موانع در بعضی از جاها از هفت خان به هفتاد خان رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت در عمل به شعارهای مقام معظم رهبری عمل نکرده است خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «چندین بار در بحث برجام به مقامات تذکر داده بودم اما آنطور که برجام عمل شد اعتقادی نداشتم».

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعار آقایان نجات اقتصاد ایران بود اظهار داشت: درحال حاضر مردم بازار بورس، خودرو، ارز و رها شدن بازار و گرانی‌های مستمر و بازاری که غرق در هرج و مرج است را مشاهده می کنند.

خسروی بیان کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال این بود که آنچنان مردم را از درآمد سرشار کند که هرگز به یارانه 45 هزار تومانی نیاز نداشته باشند اما اکنون بعد از 9 سال ثابت ماندن میزان پرداختی یارانه آب، برق، گاز و غیره چندین برابر افزایش یافته است و افتخار آقایان این است که حقوق کارمندان را افزایش داده اند، افزایشی که به گرد تورم حاصل از مدیریتشان نمی رسد.

وی به گرانی‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده اشاره کرد و تصریح کرد: اواخر سال 99 بود که رئیس جمهور اعلام کرد هر گرانی که لازم بوده تا پایان سال گذشته انجام شده و دیگر تا پایان دولت دستور تازه ای برای گرانی صادر نشود اما متأسفانه گرانی‌های بسیاری را شاهد هستیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه اخیر هیأت دولت تاکید شد که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید به مردم دروغ بگویند، اما در تبلیغات ریاست جمهوری به گونه ای حرف زدند که اگر ایشان انتخاب نشوند جنگ می شود، در پیاده روها دیوار می کشند و پراید 50 میلیون تومان می شود و غیره.

خسروی بیان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد نامزدهای انتخاباتی نباید به دیگران تهمت بزنند اما خودشان به منتقدان خود بیسواد و کودک صفت، ترسو، عقب مانده، یأس آفرین، منفی باف و هزاران برچسب دیگر زدند.

 دوگانه سازی و دو قطبی کردن جامعه از عوامل مهم عوام فریبی است  

وی با بیان اینکه نمونه سوم از عوام فریبی‌ها دوگانه سازی و دو قطبی کردن جامعه است که مردم باید توجه داشته باشند یادآور شد: این دوگانه سازی‌ها در چندسال اخیر بی سابقه است، زیرا رئیس جمهور در انتخابات 92 و 96 اقدام به دوگانه جنگ و صلح کردند.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی فیلترینگ و عدم فیلترینگ، کاسب تحریم و کاسب کرونا را یکی دیگر از موارد عوام فریبی عنوان کرد و گفت: در این راستا توصیه می کنم توجه به آموزه‌های قرآنی آموزنده است.

خسروی با بیان اینکه تهمت‌های ناروای افراد به یکدیگر یکی دیگر از موارد عوام فریبی است اظهار داشت: در دوره قبل انتخابات گفتند اگر آقای رئیسی انتخاب شود دلار 5 هزار تومان می شود، در صورتی که ملت در دوران مدیریت آقایان تا دلاری 30 هزار تومان را تجربه کردند.

وی خاطرنشان کرد: دکتر لاریجانی هنگام ثبت نام در خصوص دو رکن اصلی نظام یعنی نیروی مسلح و دستگاه قضایی گفتند حوزه فساد نه پادگان است نه دادگاه، بلکه با تشر از دستور اداره می شود، آقای لاریجانی بیش از همه می داند که اگر نیروهای مسلح و پادگان ها نباشند چه کسی امنیت مردم و کشور را حفظ می کند، همچنین اگر مبارزه جدی و مثال زدنی آقای رئیسی با مفسدان اقتصادی و غارت گران بیت الملل نبود که برادر، دختر، داماد و وابستگان برخی از مسئولان و حرام خواران همه مملکت را ربوده بودند.

 برخی با  سیاسی کاری علیه آیت الله رئیسی سخن می گویند 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی با  سیاسی کاری علیه آیت الله رئیسی سخن می گویند گفت: برخی از افراد سال‌ها مدیریت اجرایی کشور را بر عهده داشتند، مردم ما متوجه باشند با مشاهده کارنامه افراد و شاخص های انتخاب فرد اصلح، به نظر می آید کاندیدا و نامزدی از جنس مدیریت فعلی را انتخاب کردن یعنی ادامه دادن به مشکلات است.

خسروی تصریح کرد: عملکرد دولت در 8 سال گذشته مشخص است، بنابراین مردم اگر به چنین جریانی رأی دهند بدانند که هیچ تغییری رخ نخواهد و کسی را جز عدم دقت در انتخاب خود سرزنش نکنند.

وی یکی دیگر از شاخصه‌ها را دقت و شناخت اصلح در انتخابات و عدم ترجیح منافع گروهی و حزبی در مصالح کشور عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا یکی از شخصیت های روحانیت با اشاره به فیلمی از مذاکرات هسته ای، گفته بود که وزیر خارجه به صراحت اعلام کرده است که اگر این توافق امضا نشود، رفقایش در انتخابات رأی نمی آورند، ایعنی رسما منافع گروه و حزب را بر منافع کشور ترجیح داده است. 

خسروی با بیان اینکه به نظر می رسد این روزها هم موج انتخاباتی مناظرات دیگر به مشام می رسد گفت: در حالی که آقای عراقچی به عنوان عضو ثابت تیم مذاکره کننده گفته بود که یکی از درس‌هایی که در پرونده برجام گرفتیم، این بود که نتیجه معامله و اجرای تعهدات، افزایش تحریم ها بوده است. 

وی تصریح کرد: اما در حالی که نتیجه مذاکرات جز افزایش تحریم‌ها نبوده و آمریکا هم از مذاکرات خارج شده و اروپا هم به تعهدات عمل نمی کند، پس ادامه دادن مذاکرات به چه دلیل است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در 22 فروردین 1400 وزیر فرانسه گفت هدف از مذاکرات وین این است که تا قبل از شروع انتخابات در ایران شاهد احیای کامل برجام باشیم، این نشان می دهد نتیجه مذاکرات هرچه باشد بوی انتخاباتی دارد و دردی از مردم را دوا نمی کند.

خسروی با بیان اینکه انتخابات ایران برای آمریکا، اسرائیل، دولت‌های اروپایی و دشمنان ما بسیار حیاتی است اظهار داشت: مردم بدانند کسانی که تاکنون با سوء مدیریت به کشور خسارت زدند به اندازه ای که خسارت زدند به همان اندازه برای دشمنان جذاب هستند و از نگاه دشمن چنین افرادی اثرشان از تحریم برای دشمنان بیشتر است.

 مردم باید با فکر دقیق رأی بدهند  

وی با بیان اینکه مردم باید با فکر دقیق رأی بدهند یادآور شد: مردم بدانند قوه مجریه مهمترین قوه کشور است و اگر در این قوه افراد شایسته، کارآمد، متدین و انقلابی روی کار بیایند در قوه قضاییه نیز شاهد کاهش پرونده‌های فساد و اختلاس خواهیم بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به همین دلیل بیش از 220 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به خطاب به آیت الله رئیسی با تشریح وضعیت کشور از وی برای نامزدی در انتخابات 1400 دعوت به عمل آوردند، همچنین گروه‌ها و احزاب و تشکل های متعدی از وی دعوت کردند.

خسروی با بیان اینکه مردم تلاش صادقانه آیت الله رئیسی را طی دو سال گذشته به عنوان نمونه ای از کارنامه ایشان دیدند گفت: قوه قضائیه طی دو سال گذشته 2 هزار واحد تولیدی را احیاء کرد و همچنین مطالبات بیش از 2 میلیون و 400 هزار سپرده گذار موسسات مالی غیر مجاز وصول شد.

وی تصریح کرد: در این راستا یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب خطاب به رئیس جمهور نوشت که از کجای قوه قضائیه انتقاد کنیم، از برخورد با مفسدین اقتصادی، از بیرون کشیدن پرونده‌های چندین ساله، از سرعت بخشیدن به پیگیری‌ها؟ از بازپس گیری بیت المال، از رفع موانع تولید، از امید بخشی به جامعه، از تحول در قوه قضائیه، از برخورد با قضات و وکلا، از مبارزه جدی با زمین خواری و کوه خواری، از شفافیت، از ارتباط مستقیم با مردم ستمدیده؟ و غیره انتقاد کنیم؟

 کارنامه آیت الله رئیسی نشان داد که هنر ایشان در مدیریت کشور بسیار بالا است 

خسروی با اشاره به اینکه آن همه تخریب آیت الله رئیسی در سال 96 فقط یک بازی سیاسی بود یادآور شد: کارنامه آیت الله رئیسی نشان داد که هنر ایشان در مدیریت کشور بسیار بالا است.

وی با اشاره تاکید مقام معظم رهبری بر جوانگرایی در انتخابات یادآور شد: جوانگرایی به معنای نادیده گرفتن تجربه بزرگترها نیست، در واقع هر کس بزرگتر است شایسته نیست؛ بلکه هر که شایسته تر است، بزرگتر است. 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور، رئیس همه کشور است و باید تلاش کند تا عدالت اجرا شود بیان کرد: مردم دو گروه خواص و عوام هستند که بار انقلاب روی دوش محرومین است و بر اساس فرمایشات امام علی(ع) باید مواظب طبقات پایین جامعه بود. 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است در انتخابات 1400 حضور حداکثری و انتخاب درست مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام/255/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی با تاکید خسروی با اشاره نماینده مردم بیرجند انتخابات و انتخاب یکی دیگر از موارد شرکت در انتخابات مقام معظم رهبری آیت الله رئیسی ریاست جمهوری دوگانه سازی انتخابات 1400 داشته باشند رئیس جمهور عوام فریبی یادآور شد سال گذشته گرانی ها فرد اصلح راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهرداد لاهوتی منتخب مردم شهرستان لنگرود در سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گیلان با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگوکرد.

مهرداد لاهوتی در این دیدار ضمن قدردانی از ابتکارعمل رسانه ملی در ایجاد کانال‌های تلویزیونی و افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، از صدا و سیما خواست مثل همیشه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حل مشکلات استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله محصولات استراتژیک استان همچون برنج، چای و ابریشم یاری کند.

منتخب مردم لنگرود در سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره دغدغه‌های مردم استان و شهرستان لنگرود در سه بخش کشاورزی، برنج، چای و ابریشم افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برنج، باغ‌های چای و توت به علت حمایت نکردن کشاورزان، واردات بیش از حد این محصولات، نبود سد‌های کافی و مدیریت ضعیف منابع آبی در فصل بارش ها، بخشی از مشکلات استان و شهرستان است.

وی همچنین به کم توجهی به صنایع در گیلان از جمله صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: تکمیل بندر گردشگری شمال کشور در چاف و چمخاله و بهره برداری از تله کابین لنگرود می‌تواند در اقتصاد استان اثر گذار باشد.

مهرداد لاهوتی مهاجرت به گیلان را از دیگر موارد مهم و قابل توجه دانست وافزود: با توجه به مهاجرت پذیر بودن گیلان باید در فراهم کردن زیر ساخت‌های استان تجدید نظر کرد تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

مهرداد لاهوتی همچنین حل تداخل زمین‌های مردم با دولت ، در چاف و چمخاله و بخش اطاق ور لنگرود را از دیگر دغدغه‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و راهکار‌های حل آن را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد گفت: از صدا و سیمای گیلان هم به عنوان حلقه واسط بین حاکمیت و مردم می‌خواهیم مثل همیشه با تولید برنامه‌های مختلف ما را در رسیدن به اهداف یاری کنند تا مشکلات مردم این استان کشاورزی را حل کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیما، صدای مردم به مسئولان است، گفت: هم اکنون برنامه‌های خبری و تولیدی بسیاری با رویکرد حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در این مرکز در حال تولید و پخش است و برنامه‌ی جدید تلویزیونی «پاسخ» با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از مسئولان که هر چهارشنبه ساعت ۳۰: ۲۱ از شبکه باران پخش می‌شود از جمله این برنامه هاست.

تقی ربانی انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات همه‌ی شهرستان‌ها از جمله لنگرود با رویکرد «عدالت گستری»، «هویت محوری» و «شتاب دهی در پیشرفت» را از برنامه‌های الویت دار این مرکز و سازمان عنوان کرد و افزود: برای ادامه این روند و پخش این برنامه‌ها از قاب شبکه استانی و شبکه‌های ملی ، استقبال و اعلام آمادگی می‌کنیم.

مهدی محمودی معاون خبر صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست، توجه به حل مشکلات بخش کشاورزی و پیگیری دقیق و کارشناسانه آن را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: با تولید و پخش خبر و گزارش در بخش‌های مختلف استان و کشور در تلاش هستیم تا مسائل استان را با کمک مسئولان با محوریت خودکفایی در تولید حل کنیم و شاهد صادرات انواع محصولات تولیدی استان در بازار‌های دیگر کشور‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد