Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از رشد دوبرابری تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان مهلت ثبت‌نام این رقم افزایش یابد.

به گزارش برنا؛ زمان ثبت‌نام برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۳ خرداد ادامه دارد و متقاضیان برای حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند از طریق نشانی quraniran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ثبت‌نام کنند.

سیدمهدی شرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در مورد میزان استقبال فعالان قرآنی و دنبال‌کنندگان مسابقات در استان تهران گفت: با وجود گذشت نزدیک به ۲۵ روز از آغاز ثبت‌نام، بیش از هزار نفر موفق به ثبت‌نام در سامانه شده‌اند.

او با تأکید بر اینکه میزان استقبال از مسابقات چهل و چهارم در مقایسه با دوره گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است، افزود: با توجه به اینکه پنج روز تا پایان ثبت‌نام باقی مانده و همچنین بخش زیادی از مخاطبان در روزهای پایانی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود که این رقم افزایش یابد.

شرفی در مورد استقبال از رشته‌ها نیز اظهار کرد:‌ تاکنون رشته تفسیر عمومی قرآن کریم با ثبت‌نام بیش از ۲۸۰ نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را در بین رشته‌های مختلف داشته است.

یادآور می‌شود، بر اساس اعلام مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

منبع: ایکنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران رشد قرآن سازمان اوقاف و امور استان تهران مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از حافظان قرآن کریم استان، نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام حردانیان، مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این آزمون‌ها در ۴ مرحله برگزار می‌شود که در این مرحله شرکت کنندگان در مرحله کتبی آزمون دادند.

وی افزود: در مرحله بعدی که به صورت شفاهی برگزار می‌شود میزان آگاهی در خصوص تفسیر و معانی قرآن کریم مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: به حافظان قرآنی که بتواند در این آزمون‌ها نمره قبولی کسب نمایند درجه یک تا ۵ که معادل یکی از مدارک تحصیلی است اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود