Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، گفت: نخستین دوره سطح عمومی اسکواش در استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر با اعلام این خبر، اظهار کرد: دوره آموزشی سطح عمومی تربیت مربی اسکواش استان همدان با هدف بازآموزی،توانمندسازی و تربیت مربی اسکواش به مدت دو روز با تعداد محدودی از افراد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره با هماهنگی کمیته آموزش فدراسیون اسکواش و هیات اسکواش استان همدان در تاریخ ۶و۷ خرداد در محل سالن حجاب به صورت تئوری و در کورت شهید شمسی پور به صورت عملی برگزار شد .

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، تصریح کرد: مدرسان این دوره استاد جهان یوسف مربی پاکستانی اسکواش و سرمربی سابق تیم ملی اسکواش، آقای محمودی و خانم زندی دو مربی هیات اسکواش استان همدان بودند.

وی افزود: توانمندسازی ، آموزش و تربیت مربی از برنامه های با اولویت اسکواش استان همدان در سالجاری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان رئیس هیئت اسکواش استان همدان اسکواش استان همدان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین