Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا؛ نامزدها برای کسب رأی مشغول طرح برنامه های خود هستند. در این میان محسن رضایی اعلام کرده «میزان یارانه نقدی را به 450 هزار تومان افزایش می دهد» و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی وعده کرده «به هر زوج جوان 500 میلیون تومان می دهد».

سیدغنی نظری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره وعده های پولی برخی نامزدها به مردم گفت: جامعه سخنان نامزدها را ارزیابی می کند و بعد رأی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مردم براساس واقعیت های موجود وعده های نامزدها را می سنجند و می بینند چقدر عملیاتی و چقدر شعاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون شعارهای زیادی درباره دادن پول به جامعه مطرح نشده و تنها دو مورد بوده، افزود: وعده هایی همچون صحبت آقای قاضی زاده هاشمی که گفته «به هر زوج 500 میلیون تومان می دهم»، غیرواقعی هستند. معتقدم نامزدها باید متناسب با واقعیت های کشور در فضای انتخابات ریاست جمهوری حرکت کنند.

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه نباید در مطالب نامزدها خالی‌بندی و فریب افکارعمومی باشد، تأکید کرد: بالاخره نامزدها در همین جامعه زندگی می کنند بنابراین باید حرف هایی بزنند که باعث اعتمادسوزی مردم به مسئولان نشود. آنها نامزدهای انتخابات نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین باید به این مهم توجه کنند که صحبت ها و سخنان شان در داخل و خارج کشور بر مبنای این جایگاه تحلیل و تفسیر می شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات امروز مردم، افزود: نامزدها در بیان دیدگاه ها و برنامه های خود باید رویکرد استفاده از همه ظرفیت ها را براساس واقعیت های کشور دنبال کنند؛ کاری که آقای رئیسی انجام می دهد. هم اکنون اگر ما در حوزه انرژی برنامه تولید برق از نیروی هسته ای را به سرانجام رسانده بودیم آیا گرفتاری های امروز را داشتیم.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس اظهار کرد: نامزدها نباید شعارهایی دهند که هم خودشان خراب شوند و هم هزینه هایی را به کشور و نظام تحمیل کنند چون وقتی شعاری مطرح شود اما اجرا نشود پیامدهای منفی خواهد داشت. یکی از دلایل بی انگیزگی مردم برای حضور در پای صندوق های رأی عملکرد بسیار بد آقای روحانی است.

وی افزود: امروز برخی می گویند اگر شورای نگهبان فلانی را تأیید می کرد انتخابات پرشور می شد، در صورتی که این طور نیست. آقای روحانی در دو دوره قبلی انتخابات وعده هایی داد اما نتوانست به آنها جامه عمل بپوشاند و امروز بین جامعه و دولت یک دیوار بی اعتمادی ایجاد شده است. پس نامزدها در زمان طرح شعارها و برنامه های شان باید حواس شان به تجارب گذشته باشد.

غنی نظری گفت: هرچند اگر نامزدی وعده کرد و وقتی رئیس جمهور شد نتوانست اجرا کند، افکارعمومی نسبت به او گریزان می شود اما آسیب بزرگ تر آن خواهد بود که هزینه های هنگفتی متوجه کشور می شود. توصیه می کنیم نامزدها قطعا و حتما مشاوره های جدی و کارشناسی دریافت کنند تا میزان پختگی و عملیاتی بودن هر شعار را قبل بیان کردن بسنجند.

وی افزود: به نامزدها توصیه می کنم رهنمودهای رهبر انقلاب درباره ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری را از سایت ایشان دانلود و سپس مطالعه کنند تا با نصب العین قراردادن رهنمودهای ایشان برنامه های خوبی را به جامعه ارائه دهند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات پول جامعه دولت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد

حجت الاسلام مسلم کماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت اخلاص و بصیرت شهید مطهری را الگوی خود قرار بدهند.

وی با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم، افزود: این شهید والامقام یک معلم تک بُعدی نبود بلکه در همه موضوعات نیاز جامعه زمان خود، سرآمد بود و حرف برای گفتن داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: شهید مطهری انحرافات اعتقادی و فکری جامعه روز خودش را به خوبی شناخته بود و به لحظه و با پشتوانه منطق و علم دین به آن انحرافات پاسخ می‌داد.

کماسی با بیان اینکه شهید مطهری عمار انقلاب اسلامی بود، گفت مهم‌ترین ویژگی این شهید داشتن اخلاص و علم به‌روز بود که موجب اثرگذاری بالای او در جامعه زمان خود شده بود.

وی تاکید کرد: حتی بعد از گذشت سال‌ها از زمان شهادت شهید مطهری، به دلیل اینکه آثار این شهید همراه با اخلاص و شناخت بود پاسخگوی نیازها و شبهات جامعه امروزی نیز هست.

به گفته کماسی، بصیرت و آگاهی جامعه امروز به دلیل وجود معلمان انقلابی و بزرگی همچون شهید مطهری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و افزود: طی این هفته ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

وی تجلیل از ۶۰ مربی و استاد بسیجی، دیدار با علما و بزرگان شهر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی شهری، برگزاری نشست خبری با رسانه‌ها و تبیین افکار شهید مطهری را از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در کرمانشاه اعلام کرد.

گفتنی است، به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر 6092614

دیگر خبرها

  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم