Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتاد و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با طرح مباحث مختلفی از جمله نحوه فعالیت تالارهای پذیرایی و...همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، شنبه(۸ خرداد) در هفتاد و هفتمین جلسه ستاداستانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه هند در صدر مبتلایان و قربانیان ناشی از کروناویروس در جهان است؛ در خصوص وضعیت استان نکاتی بیان کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: متاسفانه طی یک هفته اخیر جیرفت، سیرجان و شهربابک در وضعیت قرمز قرار گرفت و ۹ شهرستان از جمله کرمان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد است.




وس با تاکید بر اینکه بنا به وضعیت موجود تدابیر پیشگیرانه در کل استان به ویژه در سه شهر قرمز لازم است؛ گفت: شیوه تبلیغات شوراهای شهر و روستا که از ۲۰ تا ۲۶ خرداد است؛ به زودی اعلام می شود‌.

 



بصیری اظهار کرد: تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد  فارغ از رنگ بندی ممنوع است و پلیس کنترل هوشمند می کند و تردد بین شهرهای استان تابع طرح هوشمند محدودیت ها مبنی بر رنگ بندی کرونایی است اما محدودیت های شبانه همچنان ادامه دارد.

 



وی تاکید کرد: برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه های عمل کننده، جلسه کمیته امنیتی اجتماعی در خصوص هماهنگی تردد بین استانی و تشدید ورود و خروج شهرهایی که وضعیت آنها بدتر شده تشکیل شود.

 



بصیری در خصوص فعالیت تالارها توضیح داد: تالارها در شهرهای با وضعیت قرمز کلا" بسته و در وضعیت زرد کلا" بسته است؛ در وضعیت نارنجی فقط فضای روباز و با رعایت شئونات اخلاقی می تواند فعالیت کند و حتی اگر دو فضای روباز به صورت مجزا برای بانوان و آقایان دارند از آن به عنوان ولیمه استفاده کنند و درب  سالن ها کلا" بسته باشد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت تالارها کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه