Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال تلویزیونی «مهمانی از بهشت» گفت: «دگرگونی» نام دیگر سریال تلویزیونی من است که متاسفانه به دلیل برخوردن با مشکل کمبود بودجه بعد از اتمام ۸۵ تا ۹۰ درصد از ضبط کار متوقف شده و هنوز خبری از ادامه تولید آن نیست.

مهدی امینی‌خواه در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روز‌ها مشغول ضبط سریالی هستیم به نام «جزر و مد» که انشالله برای شبکه یک سیما در حال تهیه و تولید است، کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را علی عبدالعلی‌زاده بر عهده دارد، اما در مورد جزئیات بیشتر این مجموعه فعلا نمی‌توانم حرفی بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر تلویزیون پیرامون مضمون سریال تلویزیونی «جزر و مد» ابراز کرد: سریال تلویزیونی «جزر و مد» یک درام اجتماعی - خانوادگی است که من در این مجموعه نقش یک مهندس را ایفا می‌کنم و باید بگویم کاراکترم در این مجموعه متفاوت با دیگر نقش‌های قبلی‌ام است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

امینی‌خواهد با اشاره به وضعیت فیلمنامه‌های فعلی ابراز کرد: یک بخشی از فیلمنامه‌هایی نوشته می‌شود تکراری است، اما اینکه به نقش‌های جدید در آثار تلویزیونی برسیم باید شرایطش مهیا باشد یعنی نویسنده بتواند کاراکتر‌های جدید را بنویسید خلق کند که در اختیار من بازیگر قرار دهد، اما من همیشه در انتخاب نقش‌هایم سعی کرده‌ام در قالب شخصیت‌های متفاوت بازی کنم.

این بازیگر تلویزیون پیرامون پیشنهادات سینمایی خود بیان کرد: به تازگی یک فیلم سینمایی در ژانر کودک و نوجوان در دست داشتم که از شبکه پنج سیما پخش شد که من نقش یک پلیس نوپا را بازی کردم پس از آن نیز یک فیلم دیگر داشتم به نام «کلاه سبز‌ها» که آن هم از رسانه ملی روی آنتن رفت. در واقع سعی میکنم تفاوت در نقش‌هایی که انتخاب می‌کنم وجود داشته باشد تا در یک نقش کلیشه نشوم، چون همیشه از کلیشه شدن سعی کردم فاصله بگیرم.

بازیگر سریال تلویزیونی «جزر و مد» درباره تاثیر کرونا بر روند کاری اهالی سینما و تلویزیون اظهار کرد: شیوع کرونا شرایط را برای ما سخت‌تر کرد چراکه فیلم‌سازی یک کار گروهی است و باید یک گروه دور هم جمع شوند تا بتوانند یک فیلم را تهیه و تولید کنند حتی با اینکه کرونا تمام شعارش این بود که فاصله اجتماعی رعایت شود و پروتکل‌ها رعایت شود، اما سر تولید آثار تصویری چنین چیزی غیر ممکن است و از طرفی کار‌های سینمایی و تلویزیونی جزو مشاغل سخت هستند چراکه با وجود تمام خطراتی که کرونا برای گروه‌های فیلمساز داشت، اما مجبور بودیم که به تولید ادامه دهیم، اما با این همه بسیاری از کار‌ها تولید نشد یعنی اگر ۱۰۰ فیلم در طول یک سال تولید می‌شد این میزان به ۲۰ فیلم کاهش پیدا کرد و این موضوع به خودی خود شرایط را برای هنرمندانی که کارشان و منبع درآمدشان صرفا بازیگری است سخت کرد.

وی در همین راستا ابراز کرد: کرونا به معنای واقعی از نظر معیشتی به بازیگرانی که شغل اصلی‌شان بازیگری است ضربه زد، مخصوصا صنعت نمایش و بخش تئاتر را تحت شدید تاثیرات خود قرار داد و در کل آسیب‌های زیاید به هنر زد.

امینی‌خواه به تاثیر آنلاین شدن آثار سینما اشاره و ابراز کرد: شبکه نمایش خانگی که طرفدار‌های ویژه خودش را دارد، ولی اکران آنلاین آثار سینمای یک رویکرد است و نمایش آثار سینمایی در سالن‌های سینما جذابیت و تعریف خاص خود را دارد، در دورانی که کرونا به سینما آسیب زیادی زده یک مقدار شرایط را سخت‌تر کرده چراکه به هر حال سینما جذابیتش در سالن بود و به شکل فیزیکی به تماشا نشستنش است، اما خوب سینمای آنلاین در این مدت یک آفر محسوب می‌شود که از روکد قطعی این هنر جلوگیری می‌کند.

وی به دیگر سریال تلویزیونی خود اشاره و خاطرنشان کرد: «دگرگونی» نام دیگر سریال تلویزیونی من است که متاسفانه به دلیل برخوردن با مشکل کمبود بودجه بعد از اتمام ۸۵ تا  ۹۰ درصد از ضبط کار متوقف شده و هنوز خبری از ادامه تولید آن نیست اگر شرایط مهیا شود و این کار ادامه ضبط خود را انجام دهد قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون صدا و سیما سریال تلویزیونی جزر و مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد

دریافت 6 MB کد خبر 6098690

دیگر خبرها

  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو