Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:44:26 GMT

تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۴۲۵

تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است

سخنگوی ستاد کرونا همدان، گفت: تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد نادری فر روز شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا استان همدان بیان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات و انعکاس بیشتر برنامه های هر یک از نامزدها و مشارکت حداکثری در سایه حفظ سلامت اجتماعی، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها برای همه افراد مرتبط با انتخابات، الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مناظره در برنامه های پیش بینی شده صدا و سیما مجاز است افزود: برگزاری تجمع انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در فضای باز مانند ورزشگاه روباز، فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مربوط به سازمان ها مطابق با شیوه نامه بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید صورت گیرد.

سخنگوی ستاد کرونا استان همدان ادامه داد: رعایت مواردی نظیر فاصله مناسب بر اساس هشت متر مربع فضای باز برای یک نفر، سقف شرکت کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده، استفاده از ماسک توسط همه شرکت کنندگان و برگزار کنندگان، جلوگیری از بروز تجمع در ورودی و خروجی درها قبل و بعد از مراسم و پیش بینی حداکثر ۲ ساعت زمان برای برگزاری مراسم  ضروری است.

نادری فر گفت: ورزش و جوانان و سایر دستگاه های اجرایی که دارای ظرفیت محیط های روباز در مرکز استان و شهرستان ها، موظف هستند امکانات خود را به صورت مساوی برای برنامه هایی که شخص نامزد حضور دارد در اختیار آنان قرار دهند تا بر اساس شیوه نامه های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هرگونه تجمع در محیط های بسته ممنوع است تاکید کرد: در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستادها در فضای بسته، با رعایت کامل طرح مدیریت هوشمند (رنگ بندی شهرها) و رعایت محدودیت حداکثر ۱۵ نفر برای شهرهای با وضعیت قرمز، ۲۰ نفر برای شهرهای با وضعیت نارنجی و ۳۰ نفر برای شهرهای با وضعیت زرد بلامانع است.

 سخنگوی ستاد کرونا استان همدان ادامه داد: برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه ممنوع است همچنین به منظور کاستن از تعداد و تراکم تجمعات انتخاباتی و انعکاس وسیع بیان دیدگاه ها، نظرات و برنامه نامزدها و فراهم کردن زمینه اطلاع رسانی حداکثری از طریق صدا و سیما و فضای مجازی برای جبران خلأ تجمعات تدابیری اندیشیده شده است.

نادری فر اظهار داشت: همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام اقداماتی نظیر افزایش شعبه های اخذ رأی در اماکن شلوغ ، خط کشی محل ایستادن افراد با هدف رعایت فاصله اجتماعی، دایر کردن شعب در فضای باز، پیش بینی شعب سیار برای جلوگیری از تراکم در شعب پر ازدحام و نیز دسترسی بیماران در قرنطینه به صندوق رای تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی، ناجا، بسیج و سپاه مجری این مصوبات هستند افزود: نظارت عالی بر اجرای این دستورالعمل بر عهده وزارت بهداشت و درمان است و رعایت نکردن این دستورالعمل و سایر شیوه نامه های بهداشتی تخلف انتخاباتی محسوب و برابر با قوانین برخورد می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، رییس ستاد مرکزی و ستادهای استانی و شخص نامزدها مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارند و نسبت به رعایت نکردن آن مسئول شناخته می شوند.

نادری فر اضافه کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شخص نامزد مسؤولیت رعایت پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارد و در صورت بی توجهی باید پاسخگو باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد کرونا همدان تبلیغات انتخابات فضای باز نادری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز