Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمد جواد آرامون اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان افزود: ماموران پس از بررسی کامل موضوع  به محل مورد نظر اعزام و با هماهنگی قضائی در بازرسی از انباری این منزل ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق در حال استفاده را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال تعیین شده است، گفت:  دستگیری عامل راه‌اندازی این مزرعه استخراج ارز دیجیتال در دستور کار پلیس است و اموال مکشوفه نیز به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ارز دیجیتال مزرعه ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر