Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:33:21 GMT

اعلام حمایت بیش از 55 هزار فرهنگی از آیت الله رئیسی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۹۴۶

اعلام حمایت بیش از 55 هزار فرهنگی از آیت الله رئیسی

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، بیش از 55 هزار فرهنگی با صدور بیانیه‌ای، حمایت قاطع خود را از آیت‌­الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: کشور عزیز ایران اسلامی در این برهه سرنوشت‌­ساز و تاریخی به فرموده رهبر معظم انقلاب نیازمند مدیری با ایمان، مردمی، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی و با نگاه به نیروهای جوان و با عملکرد انقلابی و حقیقتاً عدالتخواه و ضد فساد است تا بتواند تحول در کشور و خاصه آموزش و پرورش را ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفلت‌­های صورت ­گرفته از مؤثرترین نهاد تعلیم و تربیت آینده­‌سازان جمهوری اسلامی ایران موجب شد که حتی پس از گذشت 10 سال از تصویب و ابلاغ سند تحول بنیادین، زمینه تحقق مدرسه صالح و معلم طراز انقلاب اسلامی، فراهم نشود و همچنان فرهنگ و تربیت کشور ما در جهت پاسخگویی به نیازهای اساسی و گره­‌گشایی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و ... با آسیب‌­ها و چالش‌­های جدی مواجه بوده و می‌­باشد.

بی­‌تردید در گام دوم انقلاب اسلامی نظام آموزش و پرورش نمی‌­تواند با روش‌های کنونی پاسخگوی نیاز متربیان باشد و به اهداف اسناد فرادستی تحول بنیادین و سند چشم­‌انداز 1404 دست یابد. همانگونه که مستحضر هستید خانواده فرهنگیان با بیش از یک میلیون فرهنگی و بیش از 15 میلیون دانش‌­آموز بالاترین تأثیرگذاری و بزرگترین شبکه اجتماعی و مردمی در کشور است.

در این بیانیه خطاب به آیت الله رئیسی آمده است: لذا ما فرهنگیان سراسر کشور، افسران سپاه پیشرفت، و فرماندهان میدان تعلیم و تربیت و جوانان فرهنگی و انقلابی، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی و تشکر از حضرتعالی به دلیل حضور در صحنه انتخابات و با توجه به عملکرد و نگاه تحول‌­آفرین در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی (ع) و ریاست قوه قضائیه و نور امیدی که مجدداً در دل همه آحاد جامعه بخصوص نیروهای دلسوز نظام برای دستیابی به ارزش­های این مرز و بوم تاباندید، امضاکنندگان ذیل (با بیش از55 هزار امضای فرهنگیان سراسر کشور که در حال رشد است و ادامه دارد) حمایت قاطع خود را از حضرتعالی به عنوان کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می­داریم و بر مواضع اصولی جنابعالی مبنی بر سیاست‌­های دولت جوان انقلابی، مبارزه با فساد، اشرافی‌­گری و ناکارآمدی تأکید نموده، انتظار داریم  در دولت انقلابی حضرتعالی، آموزش و پرورش بیت‌­الغزل روح مسائل بعد از انقلاب با اهتمام جدی بر اجرای سند تحول بنیادین، نظام رتبه­‌بندی و معیشت و منزلت معلمان و مدرسه صالح برای تربیت دانش­‌آموز در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

فرهنگیان انقلابی بر این باورند انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی که بتواند شرایط موجود را به نفع مردم شریف ایران اسلامی تغییر دهد و رسیدگی به ولی‌نعمتان انقلاب، مظلومان و مستعضعفان را در اولویت اصلی دولت اسلامی قرار داده و از این وضع نابسامان اقتصادی و ولنگاری فرهنگ و تعلیم و تربیت در دوران کرونا را هدایت و حیات طیبه انسانی را در تعلیم و تربیت به منصه ظهور رساند.

مصرانه تقاضامندیم که با تحقق دولت جوان انقلابی با هدایت حضرتعالی  موجبات سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلگرمی مردم و زمینه سازی بروز مشارکت همگانی و همچنین خوشنودی ارواح طیبه شهدا را فراهم کنید.

 ستاد مرکزی  فرهنگیان آیت ­الله رئیسی/ کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی/ احمد حیدری به نمایندگی وزرای سابق، معاونین و مدیران ارشد آموزش و پرورش کابینه‌­های مختلف و بیش از 55 هزار فرهنگی سراسر کشور است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله رئیسی 55 هزار فرهنگی ستاد مرکزی فرهنگیان جمهوری اسلامی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش