Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:09:25 GMT

قضاوت معلم قاینی در مسابقات جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۹۹۷

قضاوت معلم قاینی در مسابقات جهانی کشتی

دعوت نامه رسمی فدراسیون جهانی کشتی به منظور قضاوت در رقابت‌های بین المللی ترکیه برای یک معلم قاینی صادر شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ظهر امروز با بیان این خبر گفت: کاظم عقیقی مربی تربیت بدنی شهرستان قاینات و یکی از داوران در رقابت‌های بین المللی کشتی جوانان که به میزبانی ترکیه از ششم تا دهم خرداد ماه در حال برگزاری است، قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واقعی با بیان این که در حال حاضر تیم ملی کشتی جوانان ایران نیز در این رقابت‌ها حضور دارد، افزود: عقیقی موفق به دریافت مدرک درجه داوری ۲ بین االمللی کشتی از فدراسیون جهانی کشتی شده و این رقابت‌ها اولین حضور و قضاوت ایشان در مسابقات رنکینگ جهانی و بین المللی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟