Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنها با چنین دیدگاهی، شرکت در انتخابات را به عنوان وظیفه‌ای ملی می‌دانند که تحقق آن، دشمنان را در پیشبرد اهداف ضدایرانی خود ناکام می‌کند.

امیر علا سالاری رئیس انجمن کلیمیان شیراز

در انقلاب سهیم بوده‌ایم، حضور در انتخابات را تکلیف ملی می‌دانیم
رئیس انجمن کلیمیان شیراز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت در انتخابات، فرصتی برای مطالبه گری است و حضور هر چه بیشتر مردم در پای صندوق های رأی، روحیه مطالبه گری و همدلی در جامعه را بیش از پیش تقویت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر علا سالاری مشارکت در انتخابات را یک تکلیف ملی و متضمن منافع ملی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: جامعه کلیمی شیراز در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همگام با ملت و همراه با دولت ایران نقش آفرینی کرده‌اند و گام‌های مؤثری در مسیر پیشرفت و سربلندی کشور برداشته‌اند.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز، افزود: کلیمیان در صحنه‌ انقلاب حضور پررنگی داشتند و شانه به شانه برادران مسلمان خود برای پیروزی انقلاب جنگیدند و شهیدان و جانبازانی را هم تقدیم کشور کردند.
وی گفت:‌ همچنانکه ما در شکل گیری و تداوم انقلاب سهیم بوده ایم، حضور و مشارکت در انتخابات را نیز وظیفه و تکلیف ملی خود می دانیم.
سالاری ادامه داد: تمام تلاش‌مان را به کار می گیریم تا در انتخابات ۲۸ خرداد نیز حضور حداکثری و انتخابی اصلح داشته باشیم تا فرد منتخب بتواند با توانمندی خود، کشور را از گردنه مشکلات عبور دهد.
وی با اعتقاد به اینکه انتخابات مانع از تحقق خواسته‌های غیرمنطقی و غیرمعقول دشمنان می شود، بیان کرد: هرچند همیشه شاهد سم‌پاشی های دشمنان برای کاهش حضور در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم اما مشارکت مردم ایران در انتخابات همواره نشان‌دهنده مردمی بودن انتخابات و عدم بی‌تفاوتی آنها نسبت به سرنوشت کشور بوده است.

خسرو قدس رئیس انجمن زرتشتیان شیراز

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز نیز بر این باور است:‌ شرکت در انتخابات وظیفه ملی هر ایرانی است و پیروان ادیان الهی هم در انتخابات ۱۴۰۰ مانند گذشته حضور و مشارکتی حداکثری خواهند داشت.
خسرو قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات فرآیندی است که طی آن مردم می توانند از طریق آرای خود، نقش مهمی در اداره امور عمومی کشور ایفا کنند و با انتخاب آگاهانه، سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند.
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز ادامه داد: شرکت در انتخابات، وظیفه هر ایرانی است و ما نیز به عنوان یک ایرانی وفادار به وطن با تمام توان به وظیفه خود عمل می کنیم و در پای صندوق‌های رأی حاضر می شویم، زیرا معتقد هستیم که برای سربلندی کشور ایران می بایست در عرصه انتخابات نیز مشارکت داشته باشیم.
قدس افزود: پیروان ادیان الهی همگام با هموطنان ایرانی در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و از هیچ کوششی برای سربلندی و اعتلای این سرزمین فروگذار نخواهند کرد.
وی به نقش پررنگ و مشارکت فعالانه زرتشتیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ما سرنوشت خود را از سرنوشت مردم ایران جدا نمی دانیم.
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز  گفت:‌ زرتشتیان همواره با مشارکت های فعالانه در عرصه های مختلف نقش مؤثری در تقویت همبستگی و وحدت ملی ایفا کرده‌اند و اکنون هم در نظر داریم که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی، حماسه باشکوهی را برای کشورمان رقم بزنیم.
 

هرموند آراطونیان رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز

ارامنه شیراز در اندیشه تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات
رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز، میزان مشارکت ارامنه ساکن این شهر در دوره‌های مختلف انتخابات‌ را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: بدون تردید در انتخابات پیش‌رو نیز شاهد حضور گسترده ارامنه همگام با ملت ایران در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.
هرموند آراطونیان افزود: انتخابات عرصه مشارکت ملت در تعیین سرنوشت کشور است و حضور در انتخابات فرصتی قانونی برای ارامنه محسوب می شود تا بتوانند همگام با دیگر هموطنان خود در ساختن آینده‌ای بهتر برای کشور سهیم باشند.
وی تصریح کرد: با نگاهی به میزان مشارکت در ادوار مختلف انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ایران به نقش پررنگ ارامنه در این عرصه پی خواهیم برد؛ همواره شاهد مشارکت حداکثری و حضور پرشور ارامنه در پای صندوق های رأی بوده ایم.
رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز با بیان اینکه انتخابات ایران همواره با اقبال گسترده ارامنه همراه می‌شود، اظهارداشت: ارامنه ایران حق کامل مشارکت در روند انتخابات را دارند و قانون برای حضور در انتخابات، تفاوتی در حقوق و مسئولیت های ارامنه نسبت به دیگر هموطنان قائل نشده است.
وی افزود: ما حضور در انتخابات را به مثابه یک روش ارزشمند برای تحقق آرمان های مردم و نمادی از مسئولیت پذیری اجتماعی می دانیم و بی تفاوتی به انتخابات را بی توجهی به آینده و عدم مسئولیت پذیری قلمداد می کنیم.
رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز در ادامه بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: هر چند شمار زیادی از هموطنان در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی کشور از نظر وضعیت معیشتی در تنگنا قرار دارند و برای حضور در انتخابات نیازمند تقویت امید هستند اما مردم بایستی این موضوع را مورد توجه قرار دهند که با شرکت نکردن در انتخابات و شانه خالی کردن از این مسئولیت کاری پیش نمی رود و نتیجه مطلوبی عاید کشورمان نمی شود.
وی اظهارداشت: شرکت نکردن در انتخابات آب به آسیاب دشمن ریختن است و بی توجهی به این امر مهم در نهایت به ضرر خودمان تمام می شود؛ می توان گفت مردم با حضور در عرصه انتخابات در واقع سرنوشت خودشان را رقم می زنند.
آراطونیان با اشاره به مسائل و مشکلات فراروی کشور از جمله تحریم‌ها و شیوع کرونا، یادآور شد: تمام مسئولان کشور در حد توان خود کار کرده اند و زحمات بسیار زیادی کشیده اند و حضور مردم در پای صندوق های رأی نقش بسزایی در پشت‌گرمی آنها دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یهودی مشارکت انتخاباتی ادیان الهی ارامنه شیراز فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یهودی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یهودی مشارکت انتخاباتی ادیان الهی ارامنه شیراز فارس اخبار کنکور رئیس انجمن زرتشتیان شیراز پای صندوق های رأی حضور در انتخابات شرکت در انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ ادیان الهی بوده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود

ممتاز زهرا امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد با اشاره به اهداف سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: دو کشور در این بازدید طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، همکاری در حوزه‌های تجاری، اقتصادی انرژی و همچنین همفکری پیرامون مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند.

وی تاکید کرد که توسعه روابط با همسایگان از جمله جمهوری اسلامی ایران در راستای منافع ملی پاکستان است و هر دو کشور عزم قوی برای تبدیل مرز‌های مشترک به مرز صلح، دوستی و رفاه دارند.

ممتاز زهرا در واکنش به مواضع آمریکا پیرامون گسترش همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد از جمله کارشکنی واشنگتن در بحث پروژه مشترک گازی ایران و پاکستان، گفت: اسلام‌آباد معتقد است که توسعه روابط با کشور‌ها هرگز به قیمت روابط موجود با سایر کشور‌ها نیست و ما این مواضع خود را به واشنگتن منتقل کرده‌ایم.

وی اظهار داشت که در جریان سفر آیت‌الله رئیسی دو کشور تمامی گزینه‌های انرژی از جمله درباره خط لوله گاز گفتگو کردند و پاکستان مصمم است که از تمامی گزینه‌های موجود برای تامین نیاز‌های گسترده خود به انرژی استفاده کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت که تجارت دوجانبه با ایران در قالب توافق تجارت ترجیحی، مراودات در مرز‌های مشترک به ویژه بهره‌برداری از ظرفیت‌های بازارچه‌های مرزی ادامه دارد و همزمان دو کشور به مذاکرات درباره توافق تجارت آزاد ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: پاکستان از طریق کانال‌های مختلف به آمریکا منتقل کرده است که تقویت روابط با همسایگان برای ما اهمیت بالایی دارد و در این زمینه ایران و پاکستان مشتاق به همکاری نزدیک برای تثبیت صلح و دوستی در مرز‌های مشترک هستند.

ممتاز زهرا افزود که تهران و اسلام‌آباد بر همکاری میان بنادر چابهار و گوادر، مقابله با تروریسم، قاچاق مواد مخدر و انسان و نیز مقابله با پولشویی به توافقات مطلوبی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به همسویی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: هر دو کشور با حمایت قوی از فلسطین و آتش‌بس در غزه خواستار توقف جنایات اسرائیل و همچنین ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه هستند.

براساس این گزارش، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اولین سفر خارجی خود در سال جدید، روز دوشنبه سوم اردیبهشت وارد اسلام‌آباد شد. رئیس جمهور ایران همچنین از شهر‌های لاهور و کراچی نیز بازدید کرد.

وی در اسلام‌آباد روز پرکار و فشرده‌ای داشت. وزیر خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیس جمهور، با وی دیدار و سپس آیت‌الله رئیسی راهی کاخ نخست وزیری شد؛ جایی که محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان رسما از وی استقبال کرد. پس از آن دیدار‌های دوجانبه و سپس رایزنی میان هیات‌های بلندپایه به ریاست سران دو کشور برگزار شد.

مقامات ایران و پاکستان همچنین در حضور آیت الله رئیسی و شهباز شریف ۸ تفاهم نامه همکاری نیز امضا کردند.

آیت الله رئیسی سپس با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود دیدار کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، تحولات منطقه و بین المللی به ویژه جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه نوار غزه و فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن