Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ایام انتخابات امروز سلبریتی ها بازهم سکوت معنا داری دارند که باید منتظر بود تا در آینده به نفع کدام جریان تغییر موضوع دهند واین در حالی است که همه در جهت جلب مشارکت همگانی برای انتخابات تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، امروز در شرایط انتخابات قرار داریم شرایطی که نیاز دارد تا هم افزایی روی آن صورت گرفته و همه دست به دست هم دهند تا انتخاباتی سالم وبا حضور پرشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین کسانی هستند که خواستار برگزاری انتخابات به صورت ضعیف هستند امری که باید مورد توجه قرار گیردو مراقب این گونه افراد بود البته دراین بین دشمن از راههای مختلف سعی در کم رنگ کردن انتخابات را داشته وواقعیت های نظام جمهوری اسلامی را وارونه جلوه می دهند.

امروز در شرایطی قرار داریم که براثر سیاست های اشتباه مردم در شرایط بد اقتصادی به سر می برند واین ناشی از سوء تدبیری است که دولت نتوانست در جهت رفاه عمومی گام های مثبتی بردارد به همین جهت همین مساله فضا را برای کسانی فراهم کرد که قطعا دلسوز نظام جمهوری اسلامی نیستند و درواقع اهدافی دارند که اربابان آن ها تعیین کننده آن هستند.

تجربه نشان داده که که دراین ایام افراد صاحب نفوذ، بازیگران، سلبریتی ها و...  تاثیر زیادی در نتیجه انتخابات دارند و می توان از آن ها برای جلب مشارکت عمومی استفاده کرد ، امری که در سایر کشورها از آن استفاده می شود و افراد معروف برای جلب مشارکت حدااکثری تلاش می کنند.

در ایران متاسفانه اینگونه نیست و برخی بازیگران وسلبریتی ها فقط به دنبال منافع خودشان بوده و وهیچ تلاشی برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات و دعوت مردم انجام نمی دهند و در واقع آن ها به مثال معروف نان به نرخ  روز خور هستند

جلب مشارکت عمومی نیاز به حضور همگانی دارد

"رضا احمدی" از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شرایط امروز به گونه ای است که همه در قبال انتخابات وظیفه دارند و هرکس باید در این راستا تلاش کند.

وی افزود: برای انتقال معیارهای رهبر انقلاب می توان از رسانه ها و افراد معروف استفاده کرد تا شاخص های انتخابات پرشور به دست مردم برسد.

احمدی خاطرنشان کرد: انتخابات با مشارکت بالا و حدااکثری امری است که مورد مطالبه همگانی باید باشد و همه را برای حضور پرشور دعوت کرد.

نقش سلبریتی ها درانتخابات کم رنگ است

"قدرت اله نیاصادق"  تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: برخی بازیگران، افراد معروف و سلبریتی ها نشان داده اند که منافع کشور هیچ اهمیتی برای آن ها ندارد ودراین راستا کوچکترین تلاشی نداشته اند.

وی افزود: برخی برای تابعیت دوم خود تلاش می کنند وبرخی به دنبال سود کلان دراین شرایط هستند واین در شرایطی است که حتی در کشورهای غربی هم سلبریتی ها وبازیگران در جهت منابع کشور خودشان برای مخاطبانشان تلاش می کنند.

نیاصادق در ادامه گفت: انتخابات نیازمند حضور همه افراد جامعه برای جلب مشارکت همگانی و شکست نقشه های دشمن است امری که شامل همه می شود حتی سلبریتی ها

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده که برخی سلبریتی ها به دنبال منافع خود بوده و اهمیتی به آگاهسازی عمومی در خصوص انتخاب فرد اصلح ندارند.

همه باید برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند

حجت الاسلام عمران احمدی مدرس حوزه ودانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: انتخابات مساله ای است که در هر کشوری هم برگزار شود بازهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: به تعبیری انتخابات شب قدر انقلاب اسلامی و طی آن رویدادهای سال های آینده اتفاق می افتد بنابراین مشارکت حداکثری در کنار انتخاب فرد اصلح از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

احمدی خاطرنشان کرد: انتخابات یک وظیفه همگانی است که در سال های گذشته مردم ثابت کرده اند و پای کار آرمان های انقلاب اسلامی محکم ایستاده اندو قطعا امسال هم به درستی به توطئه های دشمن پاسخ محکمی خواهد داد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: ایلام بیدار جلب مشارکت سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود

سالار آبنوش بعد از ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه، هفته کارگر و معلم و همچنین روز شوراها اظهار کرد: امروز معنا و مفهوم جمله امام خمینی درخصوص سپاه را متوجه می‌شویم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، به واقع امروز هرکس دل در گرو این انقلاب دارد، لباس بسیج به تن کرده و یک بسیجی است و ما هم مفتخر به همین بسیجی بودن هستیم‌.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات نظامی آمریکایی در کشورمان که به واقعه طبس مشهور است، یادآور شد: شکست آمریکایی‌ها با آن هم پشتیبانی و توان نظامی چیزی جز اراده خداوند نبود و باید بدانیم چنین اراده‌ای هنوز هم وجود دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت گره گشایی از کار مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: بی تردید کارنامه مسئولان همان انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که لازم است هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود توجه کند.

آبنوش با تاکید بر اهمیت نگاه مبتنی بر حل مشکل ادامه داد: در اینکه ما بهترین مردم را در کشورمان داریم هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، به همین دلیل لازم است تا تک تک مسئولان نسبت به واکنش‌های مردم که در مشارکت‌هایی مانند انتخابات نمود پیدا می‌کند، توجه و در نوع رفتار و عملکرد خود بازنگری کند.

منتخب مردم قزوین البرز و آبیک توجه به مردم و خواست مردم را همان تاکید چندباره مقام معظم رهبری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان با بازنگری در رفتار خود و توجه به اقشار مردم، رفتار مردم را با خودشان که در مشارکت انتخابات تبلور می‌یابد تغییر دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دغدغه مهم عنوان کرد و افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما گوشزد کرده‌اند چیزی جز خدمت و کار برای مردم نیست و ما مسئولان باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما تجلیل کنند و این تجلیل هم در مشارکت مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

آبنوش ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی عنوان کرد: امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست که همان تثبیت است، اتفاق افتاده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران جهانی است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: امروز سطح و جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیا است و نه در مرزهای ما و با وجود آرامش در داخل کشورمان، رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش خاطرنشان کرد: وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کردند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و تاسی آن به فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را نیز از نتایج راهبرد جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

آبنوش گام دوم انقلاب را همزمان با گام مهم عرصه جهانی دانست و متذکر شد: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس جهانی شده و پرده‌های چهره نمایشی استکبار فرو ریخته است و مسئولان باید به شکرانه این نعمت، خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا مردم نیز با مشارکت در انتخابات تجلیل گر مسئولان باشند.

کد خبر 6090285

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند