Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:23:38 GMT

احداث بوستان مدافعان سلامت در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۵۴۹

احداث بوستان مدافعان سلامت در خرم‌آباد

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت:به پاس قدردانی از زحمات پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی درمانی در مقابله با بیماری کرونا و حافظت از سلامت مردم بوستان محله‌ای آبشار شش را با نام مدافعان سلامت نامگذاری شد که در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"ما رد عینک و ماسک را بر چهره‌های خسته‌شان می‌بینیم، تحسینشان می‌کنیم و از فداکاری‌شان سر مست می‌شویم؛ اما کم‌تر کسی از ما مردمان است که بتواند خود را در شرایط پرستاران و کادر بهداشتی درمانی قرار دهد که پانزده ماه است هم جسمشان خسته و خموده شده، هم روحشان دردهای بسیار به خود دیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزیزان خسته‌اند؛ چون چند شیفت کار می‌کنند، چون ۱۸ ساعت در بیمارستان کشیک می‌دهند، چون ماه‌ها ست که فرزندانشان را در آغوش نکشیده‌اند «مدافعان سلامت» مدت‌ها است در جنگی تن به تن با ویروس کرونا قرار دارند و تعداد زیادی از آنان جانشان را در این راه ازدست داده و بسیاری نیز مبتلا به این بیماری شده‌اند.

به پاس قدردانی از زحمات پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی درمانی در مقابله با بیماری کرونا و حافظت از سلامت مردم، اعضای شورای شهر خرم آباد، بوستان محله‌ای آبشار شش را با نام مدافعان سلامت نامگذاری و با همت شهردار مرکزی و شهردار منطقه یک اقدام به احداث این پارک نمودند که در مراحل پایانی آن قرار دارد. "

کد خبر 497000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرم آباد شورای شهر خرم آباد زهرا نظری بوستان محلی بوستان پارک مدافعان سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!