Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بهبود کیفیت زندگی ساکنان و بومیان جزیره قشم و دسترسی به خدمات شهری و روستایی و توسعه متوازن تمام مناطق اولویت ما خواهد بود.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در بازدید از روستای نقاشه که با حضور فرماندار شهرستان قشم، بخشدار حرا و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های تمامی نهادها، شوراها و همراهی جوامع محلی و مساعدت های فنی و عمرانی و اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم بسیاری از مشکلات زیرساختی و عمرانی جزیره مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بهبود کیفیت زندگی ساکنان و بومیان جزیره قشم دسترسی به خدمات شهری و روستایی، بهسازی و توسعه متوازن تمام مناطق و روستاهای جزیره همگام با سایر مناطق اولویت برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برنامه ریزی جهت حل مشکل آب آشامیدنی روستاهای جزیره، تصریح کرد: موضوع اجرای شبکه آبرسانی به روستای نقاشه در آینده نزدیک تعیین تکلیف و مردم روستا از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

براساس این گزارش، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط منطقه آزاد قشم در حوزه های زیربنایی و عمرانی، گفت: با اقدامات اجرایی شده در دولت تدبیر و امید شاخص آبرسانی در قشم به سطح قابل قبولی رسیده و اکثر روستاهای جزیره از نعمت آب آشامیدنی برخوردارند.

گفتنی است پس از برگزاری جلسه دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و فرماندار شهرستان قشم و بخشدار حرا به بازدید از روستای نقاشه پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امور بین الملل فرماندار شهرستان قشم اجتماعی و فرهنگی مشکلات فرماندار دولت شاخص سازمان منطقه آزاد قشم سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • عبور از رودخانه با طناب
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است