Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:41:53 GMT

قاضی زاده هاشمی: زمان برای «دولت سلام» معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۸۹۰

قاضی زاده هاشمی: زمان برای «دولت سلام» معنا ندارد

به گزارش روز شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گویی، گفت: فردی لیاقت خدمتگزاری را دارد که با تمام وجود مردم را دوست داشته باشد مشکل آنها را مساله خود بداند و خود را آماده فداکاری کند.

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دولت هیچ‌ وقت نباید بخوابد و باید همواره بیدار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برای «دولت سلام» معنا ندارد و هیچ زمانی نخواهم داشت و باید در تمام ۲۴ ساعت دولت کار کند یعنی دولتی ۲۴ ساعته خواهیم داشت و به همین دلیل این دولت باید جوان، پرانرژی، دارای آرزوهای بلند، مسلط به علم جهان باشد.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد:  این جوانان حاضر در دولت سلام باید مفهوم قدرت را درک کنند تا کشور به عالی ترین تعالی و قدرت در جهان برسد. این کارها از یک نسل جوان و مجاهد برمی‌آید که در این ۴۰ سال پرورانده شدند و آماده ظهور و بروز هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت سلام، دولتی جوان و تازه نفس خواهد بود، گفت: این دولت شبانه روز خود را مانند سالهای دفاع مقدس برای اصلاح و رشد کشور عزیز ما خواهد گذاشت و دولت سلام دنبال ثبات و آرامش است و شعار ما ثبات و آرامش با دولت سلام است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی دولت تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور زاده هاشمی دولت سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)