Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:14:21 GMT

نصرتی: در گرمای 48 درجه لباس دوم نداشتیم!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۲۳۲

نصرتی: در گرمای 48 درجه لباس دوم نداشتیم!

سرمربی مستعفی پارس جنوبی از مشکلات عجیب و غریب این تیم می‌گوید.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی پارس جنوبی جم که از سال‌های گذشته شروع شده بود، حالا در لیگ دسته اول هم وجود دارد. پارس جنوبی روز گذشته مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید اما با این حال محمد نصرتی سرمربی پارسی ها از سمتش استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ما درواکنش به این اتفاق بیان کرد: واقعیت این است که من خودم هم دوست نداشتم کار به جایی برسد که مجبور به استعفا شوم. به هر حال برد مقابل مس کرمان اتفاق بزرگی بود و با کاری که کردم شیرینی این برد کمی از بین رفت. اما واقعا چاره دیگری نداشتم. هرکسی طاقتی دارد و با مشکلات مالی ادامه دار پارس جنوبی توانی برای ادامه دادن نیست.


وی ادامه داد: ما چند ماه است از مشکلات مالی می‌گوییم اما هیچ کس توجهی نمی‌کند. شخصا حدود یک ماه قبل به وزارت نفت رفتم و با معاون این وزارتخانه صحبت هایی داشتم. آنجا قول هایی به من داده شد و ما هم امیدوار شدیم که می‌توان کار را ادامه داد. از طرفی به اعضای تیم گفته بودم که مشکلات حل می‌شود اما متاسفانه با حضور مدیریت جدید در باشگاه نیز هیچ اتفاقی نیفتاده است.


سرمربی مستعفی پارس جنوبی همچنین گفت:‌واقعا با این شرایط نمی‌شود ادامه داد. بچه های ما با غیرت و تعصب شان هرچه در زمین دارند می‌گذارند اما متاسفانه کسی نیست به انها دلگرمی بدهد. ما یک روند کاملا صعودی را در پیش گرفته ایم اما در تیم مشکلاتی داریم که واقعا اذیتمان می‌کند.


نصرتی در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: تیم ما امکانات اولیه تمرینی را نیز ندارد. من نباید این ها را بگویم اما واقعیت ها را نمی‌شود کتمان کرد. ما در تمرینات کاور نداریم؛ شاید باورتان نشود در گرمای 48 درجه لباس دوم نداشتیم که بازیکنان در نیمه دوم لباس شان را تعویض کنند و مجبور شدند با فشردن آنها آب شان را خارج کنند. در همین بازی دیروز اتوبوس نداشتیم که بازیکنان را به استادیوم ببرد! این ها مسائلی نیست که بشود هربار آنها را تحمل کرد.


سرمربی مستعفی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیمش چقدر دریافتی داشته‌اند، تاکید کرد: نفرات ما 3 ماه است هیچ پولی نگرفته‌اند. آن هم در شرایطی که مبلغ قراردادهای ما بسیار پایین است. ما بازیکنانی کاملا ارزان قیمت و جوان داریم که نمی‌توانیم قراردادهای آنها را با نفرات تیم های دیگر مقایسه کرد. فکر می‌کنم نهایتا اعضای تیم ما 30 تا 40 درصد پول گرفته‌اند و حتی یک ریال بابت بردها پاداش دریافت نکردیم. این وضعیت غیرقابل تحمل است.


نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور مدیریت جدید باشگاه پارس جنوبی تاثیری بر شرایط نداشته است، تاکید کرد: ما حتی نمی‌دانیم چه کسی صاحب باشگاه است! متاسفانه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی 40 درصد بودجه کشور را می‌دهد اما چند میلیارد ندارد که به تیم بدهد و مشکلات را حل کند. شرایط تیم ما واقعا اسفناک است و با این وضعیت ادامه دادن به صلاح نیست. شاید بازیکنان هم برنگردند و واقعا تصمیمم برای استعفا جدی است.
وی در پایان افزود:‌ ما شانس خوبی برای بالا رفتن در جدول داریم چون بازی های سختمان با مدعیان را انجام دادیم اما متاسفانه هیچ تلاشی صورت نمی‌گیرد و مسئولان کاری نمی‌کنند که وضعیت تیم درست شود.

دسته یک پارس جنوبی جم محمد نصرتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک پارس جنوبی جم محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، افزود: در این مدت احتمال رگبار‌های پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابر‌ها دما کاهش نسبی می‌یابد و روز‌های خنک‌تری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس