Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ جزئیات مراسم حمل مشعل بازی ها را اعلام کرد.

 بر اساس برنامه منتشر شده، این مراسم از ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) در ۴۷ استان ژاپن و همزمان در استوک مندویل، خاستگاه جنبش پارالمپیک، برگزار خواهد شد.

مشعل ها نهایتا در پایتخت ژاپن گردهم آورده می‌شوند تا در مراسم مخصوصی که ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) برگزار می شود، مشعل نهایی پارالمپیک را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن مشعل پارالمپیک در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ اوت (۳۰ مرداد الی ۲ شهریور) در مسیرهای مختلف توکیو به نمایش در می آید./ کمیته ملی پارالمپیک

بیشتر بخوانید:

باخ: با اطمینان به توکیو سفر کنید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال