Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های بازار بین یک میلیون و ۸۲۸ هزارتومان تا پنج میلیون و ۱۳۳ هزار تومان قیمت دارند. در لیست جاروبرقی‌های پرفروش، نیمی از آن‌ها محصولات پارس خزر هستند و گرایش بیشتری به محصولات این شرکت دیده می‌شود.

پرفروش‌ترین جاروبرقی بازار مدل VC-۲۲۰۰W پارس خزر است. جاروبرقی که تنوع رنگ چهارگانه دارد و از موتور ۲۲۰۰ واتی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاروبرقی فیلیپس (FC۹۱۷۴) هم که در بین مدل‌های جدول زیر، قیمت بیشتری دارد، با وزن سه کیلو و ۲۰۰ گرم و گنجایش مخزن سه و نیم لیتری، به ازای پرشدن هربار مخزن آن، به صورت تقریبی محیطی ۲۰۰ متری را می‌تواند پوشش دهد.

جاروبرقی فیلیپس (FC۹۱۷۴) ظرف سه هفته گذشته حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. اما جاروبرقی‌های پارس خزر، پاکشوما و الینور بدون اینکه گران شوند، در بازار لوازم خانگی حضور دارند.

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار لوازم خانگی

برند مدل قیمت پارس خزر VC-2200W دو میلیون و ۷۱۲ هزار تومان پارس خزر Turbo2000 دو میلیون و ۳۳۷ هزار تومان پارس خزر Turbo2500 چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پاکشوما PVC25501 دو میلیون و ۹۹۶ هزار تومان پارس خزر KOMPRESORR VC-2500W سه میلیون و ۶۷۰ هزار تومان فیلیپس FC9170 چهار میلیون و ۷۱۰ هزار تومان پارس خزرز VC-2000W دو میلیون و ۴۱۲ هزار تومان سایا FOTUN یک میلیون و ۸۲۸ هزار تومان فیلیپس FC9174 پنج میلیون و ۱۳۳ هزار تومان الینور evc-3000 دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: جاروبرقی قیمت لوازم خانگی راهنمای خرید هزار تومان پارس خزر پرفروش ترین دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان             - ۱۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                               بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان          - ۴۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود