Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۶ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، گفت: مجموع جانباختگان در این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۸۴۶ نفر رسیده است.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی گفت: هم‌اکنون ۴۲۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته ۵ نفر کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۷۰ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن، ۹ نفر کاهش دارد.

وی یادآور شد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۸۷ بیمار هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر وکلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی درمان و آموزش پزشکی کرونا کرونا در کرمانشاه کرونا در استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم

باران برزه کار در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: مجموع بیماران تالاسمی استان با استعلام از مراکز درمانی ۴۶ نفر است.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران تالاسمی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمارهای تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید.

برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد ،۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم.

برزه کار با اشاره به آمارهای بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شده است.

مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد.

وی از هدفگذاری های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک های حمایتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6087476

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال