Web Analytics Made Easy - Statcounter

با چراغ سبز وزارت صمت، افرادی که عمر قانونی آنها در هیات مدیره اتحادیه های صنفی به اتمام رسیده و فاقد اعتبار نامه لازم است، همچنان به صورت غیرقانونی در کسوت رئیس و اعضای هیئت مدیریه اتحادیه ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قریب به 6 ماه از صدور رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رابطه با ممنوعیت عضویت اعضای اتحادیه بیش از دو دوره متوالی و یا چهار دوره متناوب در هیات مدیره اتحادیه صنفی (موضوع تبصره 1 ماده 22 قانون نظام صنفی) می گذرد اما علی رغم تاکیدات مسئولین به ویژه رئیس دیوان عدالت اداری و استاندار تهران، وزارت صمت به عنوان متولی اصناف کشور و مجری این قانون، اهتمامی در جهت اجرای رای لازم الاجراء دیوان عدالت اداری نداشته و حتی از تشکیل جلسه کمیته بررسی و تطبیق شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره اتحادیه های صنفی امتناع نموده و فرآیند برگزاری انتخابات را متوقف کرده است!

گفتنی است با این اقدام وزارت صمت، افرادی که عمر قانونی آنها در هیات مدیره اتحادیه های صنفی مدت ها به اتمام رسیده و فاقد اعتبار نامه لازم است، همچنان به صورت غیرقانونی در کسوت رئیس  و اعضای هیات مدیریه اتحادیه ادامه دارد!     به نظر می رسد این روند که به صورت غیرقانونی در کسوت رئیس و هیئت روسا در اتحادیه های صنفی وجود دارد و با قانون مغایرت دارد، باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و چاره ای برایش اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیره اتحادیه های صنفی هیات مدیره اتحادیه وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در خصوص اینکه ایا درویش در باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا خیر اظهار کرد: او و سایر اعضای هیات مدیره حداقل تا پایان مسابقات که 5 هفته از آن باقی مانده است رد باشگاه ماندنی خواهند بود.

وی افزود: فقط یک صندلی در هیات مدیره خالی است که یک ناظر مالی منصوب خواهیم کرد که کارها در کنار سایر اعضا پیش برود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد