Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:16:37 GMT

لزوم واکسیناسیون کامل اقشار آسیب پذیر در برابر کرونا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۲۸۸

لزوم واکسیناسیون کامل اقشار آسیب پذیر در برابر کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیته واکسن استان که در استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق برای واکسیناسیون اقشار آسیب پذیر در استان مهم است، گفت: استفاده ۱۰۰ درصدی از تمام ظرفیت‌های موجود برای پوشش کامل گروه‌های سنی و اقشار آسیب پذیر ضروری است.

استاندار قم با اشاره به پاسخگو بودن ظرفیت مراکز واکسیناسیون به نیازهای استان افزود: در صورتی که جمعیت منتظر برای واکسیناسیون، افزایش یابد، آماده افزایش تعداد مراکز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعامل و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا یکی از نکات مثبت مدیریت این بیماری در استان است.

بهرام سرمست ادامه داد: عملیات واکسیناسیون با قدرت در استان در حال انجام است و تمام دستورالعمل‌های مورد نیاز استان نیز تصویب خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به ضرورت اقناع افکار عمومی در مسئله واکسیناسیون گفت: برای انجام واکسیناسیون در قم، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و ایجاد فضای مناسب جهت همکاری مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5223209

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بهرام سرمست استانداری قم ویروس کرونا واکسیناسیون انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان واکسن کرونا چالش شفافیت اردبیل شیراز عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر جمعه در بازدید از مناطق مختلف و روستاهای لوداب افزود: نماینده باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل و آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

بهرامی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، تصریح کرد: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، اظهار کرد: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

بهرامی با تاکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، عنوان کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

بهرامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مشکلات مناطق جمع آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

بهرامی با تاکید بر رفع مشکلات لوداب، عنوان کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 6089325

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد