Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طی مراسمی از خانواده جانباز شهید سردار محمدعلی حق‌بین به‌عنوان «شهید شاخص شبکه نظارت شورای نگهبان» تکریم و تجلیل به عمل آمد. سردار جانباز حق‌بین بر اثر عوارض شیمیایی و بیماری کرونا در ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ به فیض شهادت نائل آمد.

جانباز شهید سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه امام حسین علیه‌السلام، دارنده نشان افتخار «فتح ۳» از اعضای فعال شبکه نظارت شورای نگهبان در استان گیلان بود که در همایش‌های بصیرتی شهرستان‌های این استان به عنوان سخنران به ارائه آخرین رویداد‌ها و تحلیل‌ها از محور مقاومت می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به واسطه شکست حصر شهر‌های «نبل و الزهرا سوریه» توسط لشکر تحت امر شهید حق‌بین، به ایشان لقب «فاتح خیبر» و «فاتح نبل و الزهرا» داده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس یازدهم حاج قاسم سلیمانی نبل و الزهرا حق بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد که ایرادات احتمالی شورای نگهبان به جداول لایحه بودجه سال جاری بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول در جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی مصوبات مجلس برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: اگر شورای نگهبان به این مصوبات ایرادی را وارد کرد مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات هفته آینده ایرادات شورای نگهبان را مورد بررسی قرار داده و رفع خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس یازدهم تا قبل از پایان عمر خود تکلیف بخش دوم لایحه بودجه را مشخص کرده تا به عنوان قانون به دولت ابلاغ شود.

کوچکی‌نژاد همچنین درباره وضعیت برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: روز گذشته مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه را رفع کرد و در برخی موارد نیز به مصوبات قبلی خود اصرار کرد که این موارد به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود لذا مجددا اصلاحات اعمال شده در برنمامه هفتم به شورای نگهبان برای اعلام نظر تقدیم خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد که تکلیف برنامه هفتم تا پایان مجلس یازدهم مشخص خواهد شد و برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اصلاحات آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی روند بررسی بودجه تغییر کرده است بدین شکل که ابتدا مجلس شورای اسلامی بخش اول لایحه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌شود.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد و مجلس بخش دوم لایحه بودجه را در هفته جاری بررسی کرد.

بررسی جداول در صحن مجلس شورای اسلامی برای اولین بار صورت گرفت. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی تنها احکام و سقف منابع و مصارف لایحه بودجه در صحن مجلس رسیدگی می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم